heinz_p
Tzze Germanz
Freakshow skrev:Notepad???? hahaha......eller!?
Att använda DW när du är nybörjare kan väl vara en bra grej. Dock är det inget jag tror på. För att själv kunna redigera din hemsida precis som du vill ha den så måste du "förstå" koden - Alltså göra tvärt om, först skriva i notepad till du har lite känsla för det och sen kanske gå över till DW för att komplettera (?)
Att skriva koden själv i exempelvis notepad ger en bra inblick i vad man gör eg.
Jag har testat DW och tycker då rakt att det är skit. Att försöka göra någon ändring senare är praktiskt taget omöjligt och tabeller/celler blir aldrig som man vill.
.
i notepad hela helgen.
