Det är nog lättast att klara en garagevändning med en offroadMRX_Martin skrev:Vilken hoj körde ni upp på?
Blir inte garagvändningen lite knölig med sporthoj?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det är nog lättast att klara en garagevändning med en offroadMRX_Martin skrev:Vilken hoj körde ni upp på?
Blir inte garagvändningen lite knölig med sporthoj?![]()
Mr.Dna skrev:Jag körde upp på min Nsr -99 och med lite träning är det skitlätt. Var ute och körde idag första rundan sedan början på december och testade faktiskt gv:n och det var inga problem, den satt fortfarande perfekt, träning ger färdighet![]()
om du menar mig så tog jag det här hemma i kalmar..., det är mycket lättare att ta körkortet i en mindre stad än dom större.., både dom på trafikskolan och från vv är mer personliga än i dom större städerna, där ser dom din uppkörning som en ren rutinsak... ett tipps om du ska köra upp, gör det ute i "skogen", alltså en mindre stad..RgOlsson skrev:Var tog du dit körkort??
nicke skrev:det är mycket lättare att ta körkortet i en mindre stad än dom större.., både dom på trafikskolan och från vv är mer personliga än i dom större städerna, där ser dom din uppkörning som en ren rutinsak... ett tipps om du ska köra upp, gör det ute i "skogen", alltså en mindre stad..![]()
visst visst, där har du helt rätt, men dom flesta som bor i storstäder kan också hur dom mindre städerna runt om är också.... vad jag syftar på är att vv gubabarna utanför städerna är mer personliga än i storstäderna... men det ska inte vara nå problem ändå...KvalitetsMiffo skrev:Tror du har fel där.... bättre att köra i den stad där man hittar bäst så man känner vad alla enkelriktade vägar mm finns så är det lättare om tex VV-gubben säger "följ skyltarna till XXXXX"!!!! Dessutom hade min kusin det ganska bra när han körde upp i sthlm... började ute i förorten och åkte inåt stan så den största delen av tiden gick åt till motorväg mot centrum.....
MRX_Martin skrev:Gött, klarar du det klarar jag det, hehe...![]()
![]()
Jag klarar det galant med moppen, inga problem så, använder gas/koppling o fotbroms, o styret i max hela tiden... Men sen gäller det bara att få över det till NSRen, men det ska inte vara några problem, bara jag komemr igång o börjar köra, o lär mig hojen..![]()
BEEFnoodles skrev:har börjar med kortet idag =D
hade min första teori lektion!
O det bästa med skolan är, om jag skulle kugga på mitt första teori prov så så bjuder dom på andra försöket =D
Visst det är väll mer som är bra, men men!
Bara hoppas det går bra!
![]()
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |
|
|
CIAO ITALIEN!
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |
|
|
Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Bike är på plats på sommarv... |
|
|
Nortons comeback
Norton gör en triumferande ... |
|
Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl
Teknik – nya mc-motor... |
|
|
|
Enfield presenterar sin stora twin
Efter spionbilder, hintar o... |