Hur går jag tillväga nu då???

Richi_rich

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2005
Hoj
R1-99
En vänlig själ här på forumet har photo-shopat min hoj till det bättre!

Jag undrar nu hur jag ska göra nu. Om jag inte vill lacka om hojen, kan jag då skära ut nya dekaler och klistra över de gamla? Eller måste jag lacka om hojen eftersom de gamla dekalerna ligger under ett par lager klarlack???

Vad tror ni? Jag är total novis inom detta område. :va

Bifogat

• min.JPG
    min.JPG
    43 KB · Visningar: 115
  • min-vita fälgar[1]2.JPG
    min-vita fälgar[1]2.JPG
    134.3 KB · Visningar: 154
Blir nog till att lacka om e ja rädd.
Men skit i de, grymt skön som den e :yoparty

Richi_rich skrev:
En vänlig själ här på forumet har photo-shopat min hoj till det bättre!

Jag undrar nu hur jag ska göra nu. Om jag inte vill lacka om hojen, kan jag då skära ut nya dekaler och klistra över de gamla? Eller måste jag lacka om hojen eftersom de gamla dekalerna ligger under ett par lager klarlack???

Vad tror ni? Jag är total novis inom detta område. :va

Finishen blir ju inte som lackat, men visst kan du lägga dekaler över dom gamla. Titta på vilken finish dekalerna på företagsbilar(eller polisbilar :) ) har. Det är den finish du kan få med dekaler om du är duktig eller lejer proffs.

en ful-varianten är väl att matta ner den gammla klarlacken och sätta nya dekaler sedan lacka in dom mer klarlack över.

Detta förusätter ju att man inte slipar igenom den gammla lacken på något ställe.

Two stroke man skrev:
Finishen blir ju inte som lackat, men visst kan du lägga dekaler över dom gamla. Titta på vilken finish dekalerna på företagsbilar(eller polisbilar :) ) har. Det är den finish du kan få med dekaler om du är duktig eller lejer proffs.

Som jag känner nu är ALLT bättre än som den ser ut nu! Den ser ju ut som en reklampelare för fotbolls VM-90 i Italien! Man riktigt hör "ciao- ciao Italia" från ingenstans när man åker på den! :huvet

Richi_rich skrev:
Som jag känner nu är ALLT bättre än som den ser ut nu! Den ser ju ut som en reklampelare för fotbolls VM-90 i Italien! Man riktigt hör "ciao- ciao Italia" från ingenstans när man åker på den! :huvet
Hahah, stenhårt!

"Rasorblade" på forumet klistrade (så vitt jag vet) bara över sina rosa dekaler på sin gamla "Blade". Hör med honom.

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025