Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hej!
Jag tänkte bara meddela alla er som säger att det INTE går att strypa en R1. Jag har gjort det genom att köpa brickor av mc kompaniet. Och hojen går riktigt bra ändå. Minst lika bra som min gamla 600cc som var strypt till 25kw. Så det är inte alls några bekymmer att strypa ner en R1 för dom som vill.![]()
![]()
Måste vara roligt att bli frånkörd av CB400Hej!
Jag tänkte bara meddela alla er som säger att det INTE går att strypa en R1. Jag har gjort det genom att köpa brickor av mc kompaniet. Och hojen går riktigt bra ändå. Minst lika bra som min gamla 600cc som var strypt till 25kw. Så det är inte alls några bekymmer att strypa ner en R1 för dom som vill.![]()
![]()
Va fan ska du med en R1 till om du ska strypa ner den till 25kw?? Då ska du nog kolla på en 125a eller nått liknade...
Skryta för polarna att man har en R1 kanske? låter bättre än att säga att man kör 125a...... hehe
Ska strypa mcn till 25kw så att jag får ner försäkringen![]()
Lycka till!!!!!! Du kommer få betala för ursprungseffekten!!![]()
Hej!
![]()
Som en påse nötter![]()
![]()
![]()
![]()
Jag är inte ute efter en snabb hoj. Vill bara ha en snygg som jag kan glida med![]()
Därför tänker jag på att kanske strypa till 25kw.
Eftersom försäkringen inte går ner på en r1 om man stryper den så blir den nog lite för dyr för mig.
Vad brukar en CBR 600 att kosta i försäkring för en person som har precis skaffat kort?
z750? eller måste du ligga ner o glida? 6500:-Hel/Hel. 30+försäkring visserligen.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |