Hur går en Yamaha R1?

jag håller fast att de är lämpligast att strypa en cykel som har 650cc eller mindre.

Yamaha R1 -98

Hej!

Jag tänkte bara meddela alla er som säger att det INTE går att strypa en R1. Jag har gjort det genom att köpa brickor av mc kompaniet. Och hojen går riktigt bra ändå. Minst lika bra som min gamla 600cc som var strypt till 25kw. Så det är inte alls några bekymmer att strypa ner en R1 för dom som vill.:arsele :yoparty

Hej!

Jag tänkte bara meddela alla er som säger att det INTE går att strypa en R1. Jag har gjort det genom att köpa brickor av mc kompaniet. Och hojen går riktigt bra ändå. Minst lika bra som min gamla 600cc som var strypt till 25kw. Så det är inte alls några bekymmer att strypa ner en R1 för dom som vill.:arsele :yoparty

Strongt att sprattla liv i en flera år gammal tråd.

Hej!

Måste vara roligt att bli frånkörd av CB400:or på motorvägen.

Va fan ska du med en R1 till om du ska strypa ner den till 25kw?? Då ska du nog kolla på en 125a eller nått liknade...

Hej!

Grymt. Du har lyft en tråd äldre än Moses för att konstatera att du bevisat tesen att en hoj med 25 kW går lika bra som en hoj med 25 kW.

"Nash" sa ju att hans hoj blev slöare när han fällde ner passagerar fotpinnarna. Prova med det så kanske du kommer ner till åtminstone 30-35kw

Funkar inte det måste det vara nått med fart/stryp spärren tror jag.

Jag är inte ute efter en snabb hoj. Vill bara ha en snygg som jag kan glida med :)
Därför tänker jag på att kanske strypa till 25kw.

Eftersom försäkringen inte går ner på en r1 om man stryper den så blir den nog lite för dyr för mig.

Vad brukar en CBR 600 att kosta i försäkring för en person som har precis skaffat kort?

z750? eller måste du ligga ner o glida? 6500:-Hel/Hel. 30+försäkring visserligen.

Tråden är sen 2007, TS har inte vart inloggad på 2 år. Jag tror vi kan släppa det här och gå på nästa amne.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman