Hur går det till vid testkörning gatu mc på falkenberg?

Fy fan, jag blir bara rädd när knät går i och bryter upp hojen! :skrämd

Hah, jaa, första gången jag fick knäskrap så ryckte jag snabbt upp benet mot hojen i ren skita-på-sig-reflex. :hihi Var inte alls beredd på att jag lutade så mycket.

Tack för alla svar!

"What seems to be the officer problem?" är en referens till ett gammalt south park avsnitt där Randy blir stoppad av polisen när han kör rattfull, tänkte någon skulle snappat upp det!

Vilket avsnitt eller iaf säsong? ☺

Not sent from an I-Thing!
Minns inte, men det var det avsnittet som handlade om att alkoholism var en sjukdom har jag för mig. Randy hade "alcoholism" löl

Edit:
Från Wikipedia:
"Bloody Mary" is the fourteenth episode in the ninth season of the American animated television series South Park. The 139th overall episode of the series, it originally aired on Comedy Central in the United States on December 7, 2005. In the episode, Randy drives drunk and loses his driver's license. He is then ordered to attend Alcoholics Anonymous meetings, where he becomes convinced that his alcoholism is a potentially fatal disease. Meanwhile, a statue of the Virgin Mary starts bleeding "out its ass" and Randy believes that he can be "cured" if it bleeds on him.

Ja jag har kollat den, men har också hittat denna:
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?279314-Falkenberg-20-4&highlight=najj

Där säger de att man ska tejpa lyktor och blinkers också. Inget av allt detta som man fått fram på sporthoj.com står på deras hemsida. Hur kan de förvänta sig att folk ska göra alla dessa grejer när de inte informerar om det?

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti