Hur fungerar tjejer?

CayLe

De är efter mig!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kör bil.
Jag har sett folk som har fått svar på konstigare frågor här och detta är nog något som jag kan tänka mig att många andra har fått erfara.

Nu till min otroliga OT-fråga, eller berättelse.

Jag träffade en underbar tjej som jag föll pladask för, jag gjorde allt för för henne, lixom, varför inte? jag älskar ju henne så det är väl klart att jag ställer upp? Tiden gick och hon började ta mer och mer avstånd, ringde aldrig och var allmänt otrevlig, började prata om att göra slut osv.
sedan ledsnade jag totalt och sa ifrån, slutade helt att höra av mig och sa att om hon ska fortsätta såhär så vill jag aldrig mer se henne.
Sedan började samtalen, hon ringde och bad om ursäkt för allt elakt hon gjort mig och att hon ångrade att hon pratat om att göra slut. Hon var även jättenyfiken på vad jag ska göra i veckorna och på helgerna, man skulle nästan kunna säga att hon började bry sig om mig igen men först efter att jag sagt ifrån ordentligt?
Jag är inte speciellt svartsjuk av mig och har därför fått känslan av att hon försöker göra mig svartsjuk? Detta började samtidigt som hon började tappa intresset av "oss" ?

Är det här vanligt bland tjejerna? Ska man inte vara snäll mot dem?

Har detta diskuterats förut? Meddela gärna mig om vart man kan hitta det då.

Last edited:
varför e skillsmässor så dyra???

för de e värt varenda krona :rofl

Mickez77 skrev:
varför har jag hört samma sak tusen gånger tidigare? :va

OK, som kille läser man sällan manualen men man kanske ska be att få att kolla i den innan man börjar :gnissla

skulle tippa på att du får många svar på denna fråga, kanske finns någon ledtråd här så länge

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=103067

manualen?? vilken?? skulle det komma en manual med tjejer så skulle det vara en never ending story :tungan

Så E Det!

Är så, kommer alltid vara så! Det man inte kan få vill man ha. Det man har
är inte lika kul att få! :fatta!

CayLe skrev:

Nej,du va helt enkelt för mesig..... :7peta Fan, om man mesar och e för snäll så tror dom att du vill ha en extra-mamma. :död Om du du verkar helt ointresserad av henne så kommer hon tråna efter din body som fan..... :arsele Det var så jag fick frugan i säng :tummenupp Det funkar för mig och nu får man ju ett ligg med jämna mellanrum utan att behöva vara speciellt snäll...

Muerte skrev:
manualen?? vilken?? skulle det komma en manual med tjejer så skulle det vara en never ending story :tungan

Och vem sköter alla uppdateringar av den.. :huvet Snacka om förstörelse av skogen.. :död

Kunde du inte haft en lättare fråga som t ex Meningen med livet eller hur man gör vin av vatten eller nått sånt?? :huvet

CayLe skrev:

Diskuterats många gånger. Både här på SH, tv soffan, över en öl med de bättre polarna (eller nåt drägg som lyssnar), men gissar att du söker en länk. Tyvärr inget jag har.

Slutsatsen, eller den röda tråden, i de flesta diskutioner är just som du säger.
Bryr man sig (för mycket) så tar man avstånd. Gör man inte det, utan snarare verkar ointresserad o likn. så brukar man bli mer intressant?!

Inge vidare på att forumlera men meningen går nog fram...

Man kan inte heller gå och vara otrevlig o jävlig mot sin flickvän... Tjejer vill varken ha svin eller töntar.

Man får inte glömma att dom har ett annat tankemönster än oss.

Vi grabbar är mer: problem=lösning...där är vi klara.

Dom [tm] tänker fram en lösning....sen fortsätter dom men 200 stickspår för att oftast komma tillbaka till den ursprunliga lösningen igen.

HanneZ skrev:
Man kan inte heller gå och vara otrevlig o jävlig mot sin flickvän... Tjejer vill varken ha svin eller töntar.

Nejnej.. Verkligen inte. Men nu snackar vi raka motasten. Inte vara jättemegatoffel. Funkar kanske ibland, men ger väl knappast något långvarigt/intressant förhållande.

Ja ni, det är inte underligt att folk separerar när det finns :tuttar :tuttar i världen

CayLe skrev:

Har du frågat henne nångång varför hon beter sig som hon gör och varför hon inte var speciellt trevlig förut? Kommunikation är en del i ett förhållande som är väldigt viktig. Annars blir det massa missförstånd och man blir arg/ledsen i onödan. Ta tag i saker på en gång! Är tjejen sur, ja men fråga direkt om det är något som är fel. Gå inte runt i flera dagar och grunna på det.

Bikerbitch skrev:
Har du frågat henne nångång varför hon beter sig som hon gör och varför hon inte var speciellt trevlig förut? Kommunikation är en del i ett förhållande som är väldigt viktig. Annars blir det massa missförstånd och man blir arg/ledsen i onödan. Ta tag i saker på en gång! Är tjejen sur, ja men fråga direkt om det är något som är fel. Gå inte runt i flera dagar och grunna på det.

Jag försöker kommunicera? Får bara till svar att hon är stressad i skolan och inte hinner känna efter vad hon vill. Jag blir inte klok på människan! :huvet

Nyheter
Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar