Hur övervinna en flickas envishet?

• Thread starter Thread starter IronMike
  • Start date Start date

IronMike

Guest
..blommor, chocklad, smörande - funkar inte. Vad göra? :va

Några udda eller drastiska metoder, för att visa att man menar allvar? .."man är en skit som varit elak för många gånger" - men till slut ändrat sig, när hon anser att det är för sent.

Nej-fan, jag tycker inte att det är för sent. För skulle hon ändra sig så skulle hon få det bäst av alla females i landet..

:huvet

Vadfan göra? ..har skickat blommor, överaskat med weekend-trip. Överaskat med annat, skrivit brev. Pratat osv.

Finns det en sista lösning?

Van Gogh - skära av sig örat kanske??

Vad i helvete!! Envisa j*vla... Om en flicka sålde sig så mkt till mig, dessutom en sådan med enorm charm och har allt - inte fan skulle jag avvisa :3freak :va

Historian e lång. Men den skulle verkligen sluta lyckligt till slut, om man fick till ett slut på olyckligheterna...

Vad säger ni.. Hm, simma till Finland? Köpa koncernen inteflora å ge henne allt i den. Flyga flygplan förbi henne fönster med en textramsa. Bestiga everest å sätta ut en flagga med hennes namn? ....äta bark resten av månaden? :va ..elda upp min bil till hennes ära?? Ge henne min ena pungkula i en glasskål???

Vad krävs tror ni? ..envishet borde alltid kunna övervinnas om man är god. Jag är god till trots mitt nickname.

*suck*

faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan

:4skrika
--
hm, kanske starta en namnlista här som jag kan ge henne. Så får vi lite reality-show a'la dokusåpa till forumet ??

:hihi

Kan sen skriva ut allt å ge till henne.

Last edited:
Jag vet inte riktigt, men förmodligen är hon inte så intresserad. Lägg all energi på någon annan som uppskattar det istället? Eller så tycker hon det är jättebra när du fjäskar å grejar för henne, och så länge du håller på sådär så...

-edit- Jaaa jag vet att det lättare sagt än gjort att släppa taget om personer man tycker om så mycket och som är helt perfekta. Men nu blir du ju bara utnyttjad...

-edit igen- Eller vänta nu, har du vart elak? HAHAA då får du vad du förtjänar. Bara att fjäska vidare tills hon ändrar sig, om hon nu gör det!

Last edited:
Martin skrev:
Jag vet inte riktigt, men förmodligen är hon inte så intresserad. Lägg all energi på någon annan som uppskattar det istället? Eller så tycker hon det är jättebra när du fjäskar å grejar för henne, och så länge du håller på sådär så...

-edit- Jaaa jag vet att det lättare sagt än gjort att släppa taget om personer man tycker om så mycket och som är helt perfekta. Men nu blir du ju bara utnyttjad...

-edit igen- Eller vänta nu, har du vart elak? HAHAA då får du vad du förtjänar. Bara att fjäska vidare tills hon ändrar sig, om hon nu gör det!
Jomen grejjen är ju att hon är intresserad av mig, det vet jag, känner av, samt att hon gjort det tydligt för mig,. men denna flickan är väldigt speciell och envis, mkt mer utöver det vanliga, och verkar vilja på ngt sätt vara über-säker på att jag menar allvar denna gången känns det som..

Dagens ord torde då vara: Tålamod. :tungan
Svårt att ha kanske, men se det positivt att hon verkligen vill veta om det är for real eller inte! :tummenupp

Kasta omkull henne när hon maserar dina axlar som du föreslog i en annan tråd, tjejer älskar våld :tungan

Detta ska tolkas ironiskt, mvh Kleiv.

Ta med henne på en högfartstripp i Mercan :tungan Nä, men jag tror inte att ett ton blommor och hela Marabou-fabriken är rätt sätt, snarare skulle jag dra mig tillbaka lite men utan att försvinna. Hon måste ju få sakna dig och känna att du inte bara är presenter. Vem som helst kan ju köpa en massa saker (eller, för att köpa en massa saker behöver man ju en massa pengar) , visa att du är en människa med känslor istället.

OLJEKYLD GSXR skrev:
Nä, men jag tror inte att ett ton blommor och hela Marabou-fabriken är rätt sätt, snarare skulle jag dra mig tillbaka lite men utan att försvinna.
Har inte något bra råd, men jag håller med den oljekylde. I och för sig saknar vi mycket info här om vad som har hänt, varför ni är där ni är nu och om det finns ouppklarade missförstånd eller ej. Berätta vad du känner för henne och förklara eventuella tabbar om du inte redan har gjort det. Ge henne sedan space så att hon vet att du finns och vill finnas där för henne men var inte för på (och var gränsen för det går varierar...). Försök inte köpa henne. "Smör" funkar ibland, men det kan bli för mycket av det goda också och då blir det inte tillförlitligt.

Om du har gjort henne besviken, ledsen, arg etc vid flera/många tillfällen kanske hon har svårt att lita på dig och att du plötsligt skulle bli en ny och bättre person även om hon tycker om dig. För att skydda sig själv väljer hon att inte tro på dig. Någon annan kille kan ju ha sårat henne tidigare också så att förtroendet för killar har fått sig en rejäl smäll totalt sett.

Eller så är hon helt enkelt inte intresserad.

Maran o Oljekyld har helt rätt. Om hon inte svarar på dina andra försök, dra dig lite tillbaka på den fronten. Visa att du finns för henne på alla sätt men inte genom en massa materiella saker. Visa att du e seriös genom att som oljekyld sade: backa.

Hoppas det går bra, det märks ju att du gillar henne :tummenupp

Vad har du gjort för dumt för att hon inte ska lite på dig? Varit otrogen med hennes syrra eller nåt sånt?
Slåss du puben när du är full?

Beroende på orsak så är det ju olika sätt att hantera det på. Är det alkoholrelaterat så är det ju bara att skära ner drickat till 3 öl per kväll.

Annars får du nog lita på dom som säger att du måste ge henne utrymme, backa ner lite. Säg att du finns där men kryp inte efter henne.

Men vad vet jag egentligen, är ju inte utbildad relationsexpert direkt..

Agent Apelsin skrev:
Vad har du gjort för dumt för att hon inte ska lite på dig? Varit otrogen med hennes syrra eller nåt sånt?
Slåss du puben när du är full?

Kanske föreslog bajssex :rofl

Nej men seriöst, instämmer med oljekyld gsxr, maran och nursey ( :pannkyss ).

Back off and give som space!

Annars är en sak som flickor inte kan motstå är när man tar hand om dom utan en massa materiella prylar = massage.
Ge henne en helkväll efter ni blivit sams igen med massage och olja och hela balletten (dvs. du lagar en GOD middag, filmkväll, musik, sist en lååång massage och om du har tur -> jufsa). :tummenupp

Prova

Säger bara: Det du inte kan få vill man ha!!!!! Det gäller det mesta i denna värld tyvär. LYCKA TILL :tomten

IronMike skrev:
Jomen grejjen är ju att hon är intresserad av mig, det vet jag, känner av, samt att hon gjort det tydligt för mig..
Hmm, var det inte det Agnetha Fältskogs beundrare sa också?

Nursey skrev:
Maran o Oljekyld har helt rätt. Om hon inte svarar på dina andra försök, dra dig lite tillbaka på den fronten. Visa att du finns för henne på alla sätt men inte genom en massa materiella saker. Visa att du e seriös genom att som oljekyld sade: backa.
Håller med där. Förtroende för sin partner är väl det viktigaste om det ska funka. Hon behöver nog inte en massa prylar, utan vill kunna känna att du finns där för henne om hon behöver det och inte drar ut med polarna istället (som exempel). Men jag känner ju inte henne heller så jag vet ju inte var skon klämmer.

Men du kan ju alltid skicka hit henne en helg så ska jag diskutera lite med henne om saken :hihi

Hoppas det går bra för er.

Är det ingen som håller med mig då !? :4skrika

Uppmärksamhet tack :mad:

Edit: :mad:

Jonathan skrev:
Är det ingen som håller med mig då !? :4skrika

Om du menar..
Jonathan skrev:
Annars är en sak som flickor inte kan motstå är när man tar hand om dom utan en massa materiella prylar = massage.
Ge henne en helkväll efter ni blivit sams igen med massage och olja och hela balletten (dvs. du lagar en GOD middag, filmkväll, musik, sist en lååång massage och om du har tur -> jufsa).
Så håller jag med om det, viktigt att visa att man bryr sig om henne, men man ska nog inte pusha om det sista där får då tar hon det nog som att man haft baktankar, hehe.

Nyheter
Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar