Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
gsitobbe skrev:du sätter fast ställningen på kroken sen ställer du bara upp hojen har tyvär ingen bild men kan nog fixa det
du behöver inte ta bort hjulena eller något det är bara att ställa upp hojen och spänna fast den
hehe .. skall jag göra om jag fraktar den själv!!Bandit skrev:Stanna till i Umeå på vägen upp för lite motard åkning o kanske lite after race öl på kvällen![]()
gsitobbe skrev:annars finns det släp som det står envägstrailer på tror det stog
eldon rental envägstrailer
mvh tobbe
Borsiin skrev:Det finns speciella ställningar att sätta på dragkroken som används av crossåkare.
oj då blir det dyrt, det är juh 1000km, går det att hyra släp från stad till stad på statoil?PD skrev:Statoil tar 3kr/km! exlusive bensin och dygnshyra för en personbil
gsitobbe skrev:du sätter fast ställningen på kroken sen ställer du bara upp hojen har tyvär ingen bild men kan nog fixa det
du behöver inte ta bort hjulena eller något det är bara att ställa upp hojen och spänna fast den
Tom Byron skrev:Jag har sett en xt 600 på en sådan där ställning på en saab, ingen vacker syn, allt svajade å bilen såg ut som om den sjunkit ihop ibak.............
Satsa på släp, tänk om skiten går av?
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |
![]() |
Vinnarhoj från Custom Bike Show