Jag får väl anse mig själv som en nybörjare på forumet. Dock har jag stor vana av forumanvändandet, då jag är moderator på ett annat motorforum på webben. Varför jag inte "hänger" där så väldigt mycket är för att det är tillhåll för mestadels moppe-fjortisar. Tyärr måste jag säga att steget därifrån till detta forum inte är särskilt långt. Det käbblas och käftas i all oändlighet, om exakt samma ämnen heeeeela tiden av illiterära növvel och de som kallar sig själva för dyslektiker ( enbart för att de helt enkelt var för lata att gå till skolan ). Tydligen så finns det ett antal medlemmar som livnär och föder sig på detta "spammande" av forumet. Antar att de har för lite att göra, och inte har så mycket annat att göra på sin fritid. Jo.....spela NHL-hockey på PS3 var väl ett annat intresse. Visst, det kan jag acceptera, det är bara för mig att undvika sådana trådar.
Det finns dock några guldkorn som gör att jag är kvar här. Det finns trådar som ER-6 tråden tex, eller teknikforumet. Sedan gillar jag att det är lite av community-känsla över forumet och inte bara stenhårt forum. I det forum jag modererar finns inte utrymme för annat än enbart motorsnack.
Men för att komma till ursprungsfrågan; Hur får vi fart på forumet?
Vette väl fan, men folk kan väl lägga in en kontaktannons istället för att spamma alla trådar som innehåller ett inlägg från en brud...
"-Titta på mig, titta på mig" säger han skrikandes och vilt viftandes med händerna i luften, när han inte får någon uppmärksamhet.
" Gå och lägg dig, ungjävel! ", blir mitt snabba svar