Hur får man tjejen att vilja ligga?

Håll nu lite kvalité på spammet, rymdraketer känns lite väl avlägset va ;).

Last edited:
Hmmm mer utförlig.

Började i torsdags att jaga skum och massageolja.
Hittade båda sakerna hos Kicks (glöm nu vad jag skrev).
Sen i fredags när hon skulle komma så fick jag veta att det sket sig, hon kunde inte få skjuts som det var sagt så jag fick åka och hämta henne, tack vare att det var smock fullt med bilar genom stan så fick jag sitta i kö i 1 timme det slutade med att kopplingen försvann från bilen.
Sen när jag hade hämtat henne å vi kom hem så var klockan ca halv 8 på kvällen, shit pommes! Nu blir det att stressa, laga maten gick fint.
Dukningen gick lika bra, fram med ljusen och korka upp vinet.

Efter att det var klart så dukade jag av snabbt (kastade allt i diskhon) försvan i ultra rapid hastighet upp på rummet och tände lite strategiskt utplacerade ljus, bytte om till mer passande kläder och drog igång musiken.
Fint allt bra, hämtade henne, ja nog fan blev hon överraskad.
Klädde av henne helt och sade åt henne att lägga sig på mage i sängen och sen fick hon massage.
Efter ca 1 timme ville hon ha annat och nu blev det barnförbjudet .

Sen idag så råkade jag dra fel skämt som slutade med att jag blev singel

något om att jag skulle tejpa fast henne i en lyktstolpe, dra ner hennes byxor och sätta en lapp på henne med "knulla mig" det tyckte hon tydligen inte om.

Där har ni den :yoparty

Gör som jag, funkar ypperligt på krogen! Man lägger sig på golvet, fäktar med benen och armarna och tjatgastar om ligga tätt likt en 3-åring som nyss varit med om en makaber glass-i-asfalt-olycka. Finns inte en kvinna i världen som orkar hålla på sig i mer än två minuter, promise!

/perris

... man kan vara jag också. Jag kan knappt värja mig för alla tjejer som vill prova. :(

Newstedt försökte med den metoden nu i helgen, tror han ville ha mig i brygga. Men tji fick han! :arsele

Hota med våld har jag hört ska funka bra som fan!

Sluta skicka PM nu. Jag tänker inte färga håret rött har jag ju sagt! ;)

Är det bara jag som tycker detta är lite underhållande, just deras frågeställning om hur man som 13-åring gör för att en tjej ska vilja ligga?
Boys will be boys :D

Jag kommer in och tjötar lite någon dag :) Vart i stan ligger ni?

:D Har dock inte så många frågor :gnissla

Äscha då, om du jobbade där skulle du i sann försäljaranda sagt:

"Ta det hära glidmedlet/massageoljan/whatever med jordgubbssmak och smörj in ryggen. Sen är det bara säga "Min rygg smakar jordgubb, prova?" så blir det ligga!"

Det värsta då man gör det är att det faktiskt finns tjejer som provar, och helt klart blir förvånade då det faktiskt smakar jordgubb :hihi

Det enda 100% säkra sättet är en välfylld plånbok.

Annars fungerar att uppträda som ett svin fårvånansvärt bra också.

Det funkar ju inte längre, om man inte bjuder på blåa drinkar!

(dom lär ha blandat i färgämne i roppen så att man inte ska kunna smyga ner den i drickat)
Vadå smyga? Man stoppar in en näva i deras mun och håller för, klart och betalt!:tummenupp

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP