Hur får man tjejen att vilja ligga?

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Vill bara dela med mig av min dag på jobbet.
Tycker det är festligt att saker och ting redan börjar i så tidig ålder.

Blev för en liten stund sen avbruten här i butiken (säljer snusk om det nu finns någon som missat detta på SH :rolleyes:) av tre småkillar på 13 år som nyfiket frågade om dom fick komma in och köpa varsin kondom.
Varför inte tyckte jag, strax därefter börjar frågorna hagla.
Allt ifrån hur man gör när man runkar till hurvida jag nån gång har sexat med nån tjej osv. Grabbarna hade tydligen tidigare idag haft sexualundervisning i skolan men tyckte inte dom lärde sig så mycket.

Jag tycker hela situationen är lite kul men samtidigt så försöker jag faktiskt lära killarna hur man som nyfiken skitunge gör om man nu inte är van att pilla sig själv på pitten.
Försöker förklara mig så gott det går utan att dom stackars små liven springer all världens väg men blir avbruten och sen är det tillbaka på vägen huruvida jag har legat med nån tjej nån gång eller inte, om det var skönt, hur jag gjorde osv osv. Svettigt värre, korsförhör ju :gnissla.

Nu till det roliga, det har hela tiden varit en av killarna som utmärkt sig mer än dom andra två och ställt frågorna medans dom två andra tittat sig runt omkring och inte vart lika intresserade av all min kunskap. Det är först då denna kille nr ett ställer frågan hur man gör för att en tjej ska vilja ligga lite med honom som samtliga killar vänder sig mot mig och med stora ögon ivrigt väntar på mitt svar...

Jag skrattar till litegrann och inser att den frågan inte är det lättaste att svara på för tre små fjunisar som inte ens vet hur man onanerar utan säger helt enkelt att det är just den frågan som är det svåra med sex. Försöker få dom att förstå att killar och tjejer fungerar lite olika men dom stirrar bara på mig helt oförståendes. Tvingas till att svara att det är saker och ting man lär sig med åren och inget man direkt kan lära sig i skolan eller av mig, dom muttrade litegrann och tackade för sig. :D

Är det bara jag som tycker detta är lite underhållande, just deras frågeställning om hur man som 13-åring gör för att en tjej ska vilja ligga?
Det gäller att börja tidigt minsann. :tummenupp

Last edited:
Är det bara jag som tycker detta är lite underhållande, just deras frågeställning om hur man som 13-åring gör för att en tjej ska vilja ligga?
Nästan lika roligt är att det är en frågeställning dom, liksom alla vi män, kommer att tampas med livet ut :D

Ha ha!

Värsta sexmagistern :tummenupp

:felämne

Borttaget..

Last edited:
Äh, alla vet ju att det är "spetsa drickat med piller" tricket som gäller. :fakta

Nästan lika roligt är att det är en frågeställning dom, liksom alla vi män, kommer att tampas med livet ut :D

Just det jag tyckte var så roligt, blev tagen på sängen och insåg att det var fan ingen lätt fråga. :gnissla

:felämne

Vad säger din mamma å pappa om att du jobbar i en Pårrshop?

Hur får man ett sådant jobb egentligen? Är du en gammal avdankad porrskådis?

Brukar porrshopsanställda få medverka i porrfilm som spelas in i affären?

Sorry för OT!

Dom tycker väl att det är sådär men mor min finner dock det hela ganska underhållande då hon under bl a jul, lite glad i bollen diskuterar det hela med min moster. Både mor och far vet att jag inte planerar att tillbringa hela mitt liv här, för tillfället trivs jag dock.

Kompis (Sundance Kid på Sh) erbjöd mig jobbet för två år sen och jag behövde ju jobb så, ja det blev som det blev. Har aldrig haft nåt större intresse för porr så det är inte så att jag dagligen jublar över att jag lyckligt kan traska runt i denna atmosfär, jag är normal. :fakta
(vill du vet mer så ta det via ett PM isf)

:backontop

Dom tycker väl att det är sådär men mor min finner dock det hela ganska underhållande då hon under bl a jul, lite glad i bollen diskuterar det hela med min moster. Både mor och far vet att jag inte planerar att tillbringa hela mitt liv här, för tillfället trivs jag dock.

Kompis (Sundance Kid på Sh) erbjöd mig jobbet för två år sen och jag behövde ju jobb så, ja det blev som det blev. Har aldrig haft nåt större intresse för porr så det är inte så att jag dagligen jublar över att jag lyckligt kan traska runt i denna atmosfär, jag är normal. :fakta
(vill du vet mer så ta det via ett PM isf)

:backontop

Tackar.

Jag tog precis bort OT´t då jag trodde att du inte ville svara.

Du skulle sagt att dem behövt ett paket sigra för att ligga. Som om snopparna inte resar sig fort nog i den åldern. Eller av ren skräck kanske de faktiskt inte får upp?
Med sigra hade dem fått mer än nog av resningar ;)
Eller berätta du inte om hipp hipp hora & ketchup metoden? :rofl

edit, du har ju fint lyxgummi på disken. Du sålde väl sådana? :gnissla

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen