Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Har provat det, det funkade inte.Alx skrev:2310247Klättra upp i trädet, så långt du kan och börja sedan att skaka på trädet tills katten eller möjligen du trillar ner. Då kanske katten fattar att det inte är så farligt egentligen. Det kan nog se ganska kul ut när du försöker skaka trädet också.![]()
Funkade inte heller.P@trik skrev:2310262Kasta kottar.
Jag fick ju inte skjuta ner katten. Läs förutsättningarna och kom med nya förslagThunell skrev:2310409du kan få låna mitt luftgevär om du vill ?
emvehå

imaster skrev:Vi hade en katt som inte vågade gå ner för trappen ens, gick han upp på övervåningen och ville ner satt han och jamade tills nån bar ner honom, satte man honom mitt i trappen så gick han upp igen...

piece skrev:2309948Klättra upp så högt du vågar, bind ett grovt rep runt stammen.
Klättra sedan ner och fäst andra ändan av repet i en stor vinch.
Vincha ner trädet så långt du vågar, gärna så du har runt 45-50 gr vinkel.
Kapa repet med en yxa eller dyligt, vipps har du en kat(t)apult.
Hämta sedan katten på nedslagsplatsen![]()
Mjo med tanke på att dom får risk tillägg för det så skulle jag också vilja detArvoitus skrev:2311397Har ni testat att ringa brandkåren?
Min bror som är deltidsbrandman tycker ni ska ringa gubbarna med stegbil, så de får nåt att göra![]()
Mn syrras man va brandman han älskade katter, små barn med tändare och förvirade pansionärer. 

imaster skrev:2310106Enda sättet är egentligen att klättra upp och bära ner kissen. Been there, done that. Vi hade en katt som inte vågade gå ner för trappen ens, gick han upp på övervåningen och ville ner satt han och jamade tills nån bar ner honom, satte man honom mitt i trappen så gick han upp igen...![]()

Idag kom grannen och sågade ner granen. katten kom ner helskinnad. tack för tipsen.Kajan skrev:2311761Det ar inte katten som hojdradd, det ar ni som ar lattlurade!
O katten som vet om det o har trakigt.![]()
trädet stod en bit in i skogen och antagligen omöjligt att komma intill.Arvoitus skrev:2311397Har ni testat att ringa brandkåren?
Min bror som är deltidsbrandman tycker ni ska ringa gubbarna med stegbil, så de får nåt att göra![]()
crashtestdummy skrev:2311863Idag kom grannen och sågade ner granen. katten kom ner helskinnad. tack för tipsen.
Nu återstår bara att såga upp all jävla ved. någon som har bra förslag på det ???
.
nej dom kan inte såga ved.Kajan skrev:2311904Jag trodde inte katten klarade sant?
high five ti grannencrashtestdummy skrev:2311985nej dom kan inte såga ved.![]()
Jag trodde faktiskt inte katten skulle överleva att bli nerfälld med trädet. men Grannen sågade så bra att trädet sprack och föll sakta.![]()

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |