Nu så,
Jag har provat med att trycka i de gamla (jag har nya också men ville prova först med de gamla). Jag körde frysen (vilket fan inte gjorde någon skillnad alls) lite fint våtslippapper och sen körde jag med en hylsa som passade ytterringen på lagret - sen var det till att ta fram hammaren och bruka våld. Det funkade men det var jävlar tight asså. Mina innerstadsgrannar älskar ljudet av metall mot metall

.
Däremot har jag precis hämtat hjulen hos Wheeler Dealer (han är så jävla kung för övrigt) och han sa att det inte var nåt fel alls på lagren och att man brukar höra missljud från dem om de är dåliga när han kör balanseringsmaskinen. Det verkade på honom som att det inte finns någon anledningen att byta och det känns som att han har rätt bra koll på det mesta som rör mc-däck. Någon som vill kommentera på detta?
Nåväl, nu vet jag iaf hur man gör - det är alltför sällan man faktiskt BÖR bruka våld för fixa nåt så det kändes lite extra tillfredsställande.
Nu är det bara att bygga om hela hojen inför besiktningen för att sedan bygga tillbaka den till bobberskicket som den är i nuläget...
Stort jävla tack för engagemanget i den här tråden, forumet är jävligt grymt när det gäller att lära sig prylar och för att få snabba svar.
Fridens,
//Tarzan