Bus-Bo
Gudomlig sporthojare
Sitter av många timmar i skolbänken nu och kommer så göra ett par år framöver. Det är intressant, lärorikt och stimulerande och allt det där tjaffset, men problem med trötthet och dalande koncentration är något som jag och säkert fler med mig brottas med var dag i de läskiga föreläsningssalarna. Hur råder man bot på det här? Detta diskuterade jag och några kamrater på lunchen idag och det kom upp både det ena och det andra. Tydligen ska amfetamin vara skiten, men det känns ju inte som ett bra alternativ kanske
Något som har bra effekt är kaffe, men det håller inte i så länge och så blir man nödekissig vilket kanske inte är så bra. Det måste finnas något som ger bra push utan allt för många biverkningar och utan att vara olagligt. Hur har ni andra överlevt studierna? Sover ordentligt gör jag redan, och äter bra så det behöver vi inte tipsa om
Något som har bra effekt är kaffe, men det håller inte i så länge och så blir man nödekissig vilket kanske inte är så bra. Det måste finnas något som ger bra push utan allt för många biverkningar och utan att vara olagligt. Hur har ni andra överlevt studierna? Sover ordentligt gör jag redan, och äter bra så det behöver vi inte tipsa om