Geronimo79
Ny medlem
Har de hänt ngt här nere i skåne som indikerar på ngn motardbana än? Läste för ett tag sen att det kanske var ngt på G i Tomelilla tror jag det var - ngn som vet? Skulle vara riktigt kul o testa köra bana alltså - tänker främst en racehoj 450-650cc då, ngn som har tips man kan köra? En liten gocartbana inomhus där man bara kan använda 1-2:an lockar väl inte så värst får jag nog säga..
Men kul hade det varit
fått något svar???