Hur bra är livet egentligen?

Hur bra är ditt liv?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
General E skrev:
2122683 Dom delarna är ju för bövelen positiva! Var inte tal om att övningsköra på gymnasiet för min del...på min tid...dagens ungdom... Du borde helt seriöst uppskatta att någon hostar upp $ för att betala dina lektioner. PunG.

Och dessutom kan du helt legitimt ragga på massa unga tjejer i din ålder som är sockersöta.
Vem hostar upp för att jag ska köra? JAG Pröjsar körskolan men körskolans hoj pajar så jag får övningsköra med farsans polare för JAG bad honom. Fattar inte riktigt vad jag ska va glad för? Att körskolan skett sig så jag fick boka privat upkörnings tid. Som jag fick på tisdag så jag måste öva konstant hela hälgen istället för att göra de jag borde göra i skolan?

Ursäkta att jag e sur men jag har verkligen ingen bra vecka..

Fick dålig lön. Fick dock reda på att jag får en sjuhelvetes massa pengar nästa månad. Bra. Hojen är inte färdig. Dåligt. Den rullar och jag har kul. Bra. Har mycket att göra i helgen. Dåligt. Fest på söndag. Bra. Svängigt liv. Fint. Trots den nuvarande ekonomiska situationen så får det en 8:a idag.

GuW skrev:
2122520 Lycka till!

Få se, Ungarna och jag är friska, vägarna börjar vara torra och sopade, hojen går bra, hojen är skattad, försäkrad besiktad för i år, bilen gick igenom besiktningen i går...

Det får fan bli en tvåa ändå...

Låter som en 6- 7:a i mina ögon :lol men som sagt så kan du ha annat skit i livet som du inte redovisar här.

EasyRider skrev:
2123021 Låter som en 6- 7:a i mina ögon :lol men som sagt så kan du ha annat skit i livet som du inte redovisar här.

Precis samma missbedömning av skalan gjorde jag och la mig på en 4.a...;)

Allt är kanon :tummenupp
Inget "gnissel i maskineriet"
Bra jobb
Bor bra
Fina fordon
Det regnar ute men jag har ändå så mycket att göra inne i dag så det är ju perfekt.
Vinterbilen fick nedslag på handbroms och CO men det gör inget för beskillen slog hammaren genom båda huvudbalkarna och ena sidobalken men gav bara "Bra att veta" för dem(?)
I morgon ska det bli fint väder igen.

Nää om jag inte kryssade i en 10a så vet jag inte vad som skulle motivera det :)

2 typ. kunde ju vart värre inte mycket men lite

Livet just nu.
PLUS:
+Är på besök i Göteborg. Invånarna är lite dryga mot oss sthlmare men dom är gosiga teddybjörnar innerst inne.
+Lönen efter skatt är högre än ingångslönen 6 år tidigare. Weeeee!!!
+Brände inte ovanstående lön på prylar i Netonnets butik i Ullared.
+Köpte 15 pack strumpor på Ullared idag för ca 60kr.
+Ingen kö på Ullared. (som förövrigt är helvetet på jorden för män)
+Svärföräldrarna bjuder mig just nu på whiskey, öl och godis i mängder

MINUS
*Svärföräldrarna super mig under bordet med Bells blended?! Va f-n??? Jag vill ha Caol Ila!!! Vad fan ska man göra för att bli accepterad! :hihi

Svag tia.

Var asfull igår :tummenupp
Blev överkörd av ett tåg inatt :zpy
Hade en skön dag/kväll med mina bästa vänner, såg på film och gjorde sköna grillspett :tummenupp
Nya däck på hojen :tummenupp
Inga könssjukdomar :tummenupp

Iof är jag ganska pank och är arbetslös, men det ser jag inte som ett långvarigt problem :lol
Jag gav det en 8:a!

Jag har allt utom en flicka för tillfället.. Röstar blankt, tror det ligger på 1-2 nånstans på en 10 gradig skala..tur att man har hojjen, annars skulle det ligga på minus, är man åker så är man glad. Åker så mkt jag kan :)

:3freak

IronMike skrev:
2125050 Jag har allt utom en flicka för tillfället.. Röstar blankt, tror det ligger på 1-2 nånstans på en 10 gradig skala..tur att man har hojjen, annars skulle det ligga på minus, är man åker så är man glad. Åker så mkt jag kan :)

:3freak

Skrev du inte i någon annan tråd att du var ihop med någon som var reggad här?
Trodde det var Nitrogen ni verkar dra jämnt.

General E skrev:
2125064 Skrev du inte i någon annan tråd att du var ihop med någon som var reggad här?

:rofl
Tror han skrev att han delat säng med nån här, är ju föga lika med att vara ihop :lol

General E skrev:
2125064 Skrev du inte i någon annan tråd att du var ihop med någon som var reggad här?
Haha ja lite fel... delat säng en gång, men inte tillsammans med :rofl

Kapten Blåskägg skrev:
2125070 :rofl
Tror han skrev att han delat säng med nån här, är ju föga lika med att vara ihop :lol
:rofl Hehe äntligen nån med koll =)

IronMike skrev:
2125075 Haha ja lite fel... delat säng en gång, men inte tillsammans med :rofl

:rofl Hehe äntligen nån med koll =)

haha jasså.. får man fråga om du svarat på pollen "raggar du på sporthoj.com?" :7peta :hihi ;)

Det är ganska kasst.
Ingen hoj i år, förlora massa pengar på förra efter en onödig krash, så lånet har lite kvar å jag är inte sugen på att öka upp det i år.

Klippte mig för 710 spänn med färgning å sånt, men inte fasen blev jag nöjd. Urs va fult. Fick färga om med billig skit på ICA, kunde gjort de från början.

Dessutom har jag lite pengar kvar efter massa skitinköp, ny hdd, tv, kläder + alla 3 månaders fakturor denna månad.

Sen så börjar mitt ex ringa å prata med mig, frågar hur allt är, vi träffas å fikar å pratar å allt känns toppen. Så jag börjar bli tokkär i henne igen, även fast jag vet att hon dumpa mig. Hon har ju faktiskt ny pojkvän som hon kallar för "älskling" gaaah... :död

Helgen verkar dessutom frälst från fester.

Nåja, 2an är för att jag har ny tv, å större hårddisk å nya kläder.

*/ ?>
Nyheter
Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

Back