Hur bra är livet egentligen?

Hur bra är ditt liv?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
Förutom att jag är nykter så är det mesta okej.

Alm skrev:
2122401 Sitter och lyssnar på Bruce Springsteen i mörkret och dricker öl. Kan inte bli mkt bättre efter en fysiskt krävande dag.
Är det We shall overcome som spelas i din stereo också?

Allt flyter på bra för tillfället, nästan så att man börjar undra när det ska börja gå utför igen... :3freak

Jag är frisk och kry och mina nära och kära är friska och krya. Gammelvovven som vi höll på att förlora i höstas är piggare än någonsin.
Sista dagen på jobbet idag, lite vemodigt men känns som att det är dags att testa något nytt (efter 5 månader på samma ställe :rofl ).
Ledigt på måndag!
Jag har en underbar familj och underbara vänner. :kär
På söndag är det fest! :yoparty
Det är äntligen VÅR!

Får bli en 8:a

En sjua tryckte jag.
+ Fyller år och fått fina presenter, druckit lite röv-in, ska få massage ikväll. Tittar på James Bond och surfar samtidigt utan gnäll av :tuttar
-Mkt plugg. Inget hojåka ännu.

- det mesta är ganska osäkert när jag flyttar hem. Dvs hur det blir, jobb, inkomst mm.

- Är fet trött på Dublin vilket resulterar i att jag sitter o glor här (SH) mer än jag borde för det känns närmre hem.

+ Skall bli skitkul att träffa alla kompisar i lugn o ro utan militärtempo för man vet att man bara har två veckor på sig, som det har varit de senast 8 åren.

+ Hojen går bra, skall åka på race i Nordirland om två veckor.

+ Har betalat av mina studielån :banana

Har uppkörning på tisdag...vet inte om det blir + eller - ännu. Vi får la se.

Ger det hela ca 5 just nu.

Kom precis hem från jobbet, öppnat en bärs och längtar efter morgondagen då jag ska hämta hem nya hojen, just för tillfället är det en 10:a. I morgon när det regnar på mig lär det dala ner till en 7-8 nånting :hihi.

En klar 10 hur bra som helst :banana

burner skrev:
2122114 Det suger som fan, jag har ingen hoj och begagnatpriserna skithöga :mad:

Ps. Mitt proteinpulver är också slut snart så jag måste köpa mer :huvet

Jag röstade en 3'a.
Jag har precis fått hem 5 kg du kan få lite av mig
:banana Hallon och jordgubb!!

Nursey skrev:
2122496Har uppkörning på tisdag...vet inte om det blir + eller - ännu. Vi får la se.

Ger det hela ca 5 just nu.

Lycka till!

Få se, Ungarna och jag är friska, vägarna börjar vara torra och sopade, hojen går bra, hojen är skattad, försäkrad besiktad för i år, bilen gick igenom besiktningen i går...

Det får fan bli en tvåa ändå...

Estremo skrev:
2122435 Förutom att jag är nykter så är det mesta okej.

Är det We shall overcome som spelas i din stereo också?

Nu är det bytt, bara Maiden. Ännu bättre, Hallowed By thy Name

Rikkard skrev:
2122547 Svarta, men jag föredrar vita. Därför blev det bara en 9:a. :D
Och vad har du för färg?

Jag gissar på genomskinliga med en liten rosa elefant på.

Rikkard skrev:
2122547 Svarta, men jag föredrar vita. Därför blev det bara en 9:a. :D
Och vad har du för färg?

Edit: Det är tunna strumpor, känns som att va barfota. SOMMAR!

Okej, mina är svart/vitrandiga. Har inte hunnit testa dom än så jag vet inte om det är någon barfotakänsla. :hihi

Jonathan skrev:
2122553 Jag gissar på genomskinliga med en liten rosa elefant på.

Jo, det låter ju onekligen som min stil... :3freak

Kerplunk skrev:
2122567 Okej, mina är svart/vitrandiga. Har inte hunnit testa dom än så jag vet inte om det är någon barfotakänsla. :hihi

Jo, det låter ju onekligen som min stil... :3freak

Ja jag vet inte, jag bara gissar :)

Familjen e skit, Den polare jag änt längst skicka ut mig när det va femtio minuter kvar tills bussen gick och det ös regnar. Min körskola är cp (den polarens tjejs styvfarsa äger skiten.) Jag kan inte suppa under vallborg för jag ska övningsköra alla dagar. Jag har uppkörning på tisdag och jag vetefan om jag klarar det. Jag ska lämna in en filmuppsats på tisdag. Mitt hus ser ut som ett taicon läger.

Inte allt för roligt..

prulle skrev:
Jag kan inte suppa under vallborg för jag ska övningsköra alla dagar. Jag har uppkörning på tisdag och jag vetefan om jag klarar det.

Dom delarna är ju för bövelen positiva! Var inte tal om att övningsköra på gymnasiet för min del...på min tid...dagens ungdom... Du borde helt seriöst uppskatta att någon hostar upp $ för att betala dina lektioner. PunG.

Och dessutom kan du helt legitimt ragga på massa unga tjejer i din ålder som är sockersöta.

*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back