Hur blir man en bad-boy?

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Som sagt, hur gör man en bad-boy av en good-boy (typ mig). Uppföljaren på http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=129562
Finns det några genvägar? Är det fixa ett basebollträ och ge sig ut och leka som gäller? Nån som vet? Eller finns det någon som kan dementera att det finns tjejer som väljer godd-boys?! (nej det gör det inte, men kände ändå att jag var tvungen att ta upp frågan)

Klä dig som en PIMP. :yo

pimp.jpg

FreddaAbborre skrev:
2339948 Som sagt, hur gör man en bad-boy av en good-boy (typ mig). Uppföljaren på http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=129562
Finns det några genvägar? Är det fixa ett basebollträ och ge sig ut och leka som gäller? Nån som vet? Eller finns det någon som kan dementera att det finns tjejer som väljer godd-boys?! (nej det gör det inte, men kände ändå att jag var tvungen att ta upp frågan)

Börja knarka, skaffa kompisar som setat inne, sup dig full varje helg och spöa ner folk på stan...
BADBOY på högnivå.. :P

Var allmänt otrevlig bara så ska du nog se att det löser sig, skippa allt snack som handlar om tjejen och skryt istället om hur många olagliga saker du brukar syssla med. Ljug så det står härliga till, tjejer fattar inte så mycket ändå. Lycka till :tummenupp

EDIT: Jag är dock den snälla typen så detta är bara spekulationer :3freak

Last edited:
Vad som verkligen är utmärkande för "badtoys" är en urusel självkänsla som döljs bakom en kaxig attityd. Du måste ju först och främst se till att du har (som sas tidigare) många kompisar med samma attityd, se till att åka in på några vändor på kåken så du har nåt att skryta om. Du måste hålla dig nära dina kompisar jämt, om det skulle komma nån som ser tillräckligt liten o vek ut för spöa. Att ha kompisarna bakom ryggen ger ju respekt och det är ju bra om nån hejar på när du sparkar på veklingen när han/hon ligger ner, då känns inte mjölksyran i benen så mycket. SJÄLVKLART måste ju senare vekligen döpas om till t.ex boxaren, hells angelskillen, body buildern, torpeden osv när du berättar om fighten.

Missvims skrev:
2340315 Vad som verkligen är utmärkande för "badtoys" är en urusel självkänsla som döljs bakom en kaxig attityd. Du måste ju först och främst se till att du har (som sas tidigare) många kompisar med samma attityd, se till att åka in på några vändor på kåken så du har nåt att skryta om. Du måste hålla dig nära dina kompisar jämt, om det skulle komma nån som ser tillräckligt liten o vek ut för spöa. Att ha kompisarna bakom ryggen ger ju respekt och det är ju bra om nån hejar på när du sparkar på veklingen när han/hon ligger ner, då känns inte mjölksyran i benen så mycket. SJÄLVKLART måste ju senare vekligen döpas om till t.ex boxaren, hells angelskillen, body buildern, torpeden osv när du berättar om fighten.

Fan så smart du är!

heavy skrev:
2341147 Fan så smart du är!
Mja, men det är inte särskilt långt ifrån sanningen hur det ligger till med de flesta stygga pojkarna.

heavy skrev:
2341147 Fan så smart du är!

Nädu, där tar du helt fel.
Men jag misstänker att det var lika mycket ironi i ditt inlägg som i mitt..ironi innehåller ju alltid en viss del sanning..om man bortser från ditt inlägg, där kan jag garantera att det inte finns nån som helst sanning.

_Nille_ skrev:
2339974 Börja knarka, skaffa kompisar som setat inne, sup dig full varje helg och spöa ner folk på stan...
BADBOY på högnivå.. :P

Sant, men vilka typer av tjejer är intresserade av denna typ av killar ?

Troligen så har dessa tjejer en IQ under 40 :rolleyes:

hur man blir en badboy kan man bli det.

jag har kännar folk som suttit inne jag känner folk med kopplingar till HA osv men inte fasen är man en bad boy eller :va

iofs jag håller sällan hastigheten gillar inte snuten hyllar en viss mc åkare med svart hoj som kör som en dåre men men man vänjer sig som en Sh:are en gång sade i en film ;)

bad santa skrev:
2341588 hur man blir en badboy kan man bli det.

jag har kännar folk som suttit inne jag känner folk med kopplingar till HA osv men inte fasen är man en bad boy eller :va

iofs jag håller sällan hastigheten gillar inte snuten hyllar en viss mc åkare med svart hoj som kör som en dåre men men man vänjer sig som en Sh:are en gång sade i en film ;)
Glöm inte du kallar dig BAD santa :fakta

Är inte en badboy en misslyckad "cool" person? :hihi Gränsen är ju hårrfin.

Ghost skrev:
2341599 Simskola? :argpådato

Hur menar du nu rå?! (hjälper det att jag är simlärare?!)

Hmm... Verkar va ett hopplöst fall för mig... Inte riktigt min stil att va "bäädbåj" som sagt...
Kan man fejka det och att sedan låta tjejerna tro att de lyckats bota en? (Typ som att gå ut och låtsas vara homo (homo-killar har hopar med brudar runt sig) och sedan vända eller hitta sitt hetro-jag och få tjejen)

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti