Rock ´n Robin
Bannad
Som rubriken lyder!
Svara med korta ord så jag förstår.. det har blivit lite ikväll..

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Grupptryck tror jag.Rock ´n Robin skrev:2336757Som rubriken lyder!![]()
prulle skrev:2336760Grupptryck tror jag.
Definiera badboys.
Nursey skrev:2336767Förbjuden frukt..och allt sånt. Vad man inte "får" eller inte kan få verkar alltid mycket bättre än det som ligger serverat på ett fat framför en..tyvärr.
Min teori
Rock ´n Robin skrev:2336777Asså ja frågade några tjejer (5).. dom sa att en badboy är en som typ hörs.. bråkar.. festar o syns mycket.. Vad är det med en sån som ä populärt? :O jag förstår inte..
varför är det så? :O men då borde de inte vara lika intressant när man väl har FÅTT killen..
Vafan det låter som jag inte fan känner jag mig populer..Rock ´n Robin skrev:2336777Asså ja frågade några tjejer (5).. dom sa att en badboy är en som typ hörs.. bråkar.. festar o syns mycket.. Vad är det med en sån som ä populärt? :O jag förstår inte..
varför är det så? :O men då borde de inte vara lika intressant när man väl har FÅTT killen..
Mrs. Laphroaig skrev:2336818Förstår inte varför det ska vara så intressant med badboys.
Vad ska man med en man till som sitter i fängelse, misshandlar, super som fan, alltid festar etc.. Det är väl ändå inget å stå efter.
Noll framtid med en sådan person, en person får ta allt ansvar eftersom den andra skiter i det och att alltid sitta hemma och vänta på att han ska behaga komma hem och när han väl kommer hem så är man inte värd skiten under skorna.. näe ru..
Rock ´n Robin skrev:2336757Som rubriken lyder!![]()
FreddaGädda skrev:2336865Jag kan kontra med att fråga varför jag inte gillar cheyer som vill ha mig?
Antagligen samma anledning. Så fort jag lyckats ragga upp nån tappar jag intresset redan när jag kommit hem från krogen med nytt nummer i telefonboken. Jag tycker det är kul att träffa nytt folk, och gillar därför inte tanken att vara bunden till nån chey. Ska man binda sig så ska det vara med en riktig jävla trofédonna så man känner att man verkligen inte kan få bättre![]()
KalleNorton skrev:2336770Jag ska fråga nästa chey jag träffar. Svar kommer efter helgen.
![]()
TinaTjejen skrev:2337311![]()
Både du och jag VET att du inte vågar snacka med cheyer![]()
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT
Yamaha har presenterat 2025... |