Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag har råd. Jag röstar blått.
ja just det jag glömde visst svara...
Så det säger du? HUR mucket pratar vi om? Det är ju bra om jag vet hur mycket du har råd med innan jag sätter mitt pris...Jag vill ju inte verka billig...
![]()
Och du har tänkt ge mig en ansenlig del av dina pengar "bara" för att se mig leka lite??![]()
![]()
Jag behöver mått, röstprov (så du inte pratar skånska) och bilder för att kunne ge dig ett erbjudande.
Jag har råd.
Tro mig... jag pratar absolut INTE skånska. det är den fulaste dialekt jag vet. (ledsen alla skåningar)
jaha o så vill väl veta hur duktig jag är på att dansa (läs åma) mig oxå?
Så om jag har förstått det rätt; ju snyggare jag är och desto mindre skånska jag pratar desto bättre pris eller hur??
Tro mig... du har inte råd med mig...
Jag har inte läst hela tråden, men kan du inte adoptera bort honom?
Tro mig... jag pratar absolut INTE skånska. det är den fulaste dialekt jag vet. (ledsen alla skåningar)
jaha o så vill väl veta hur duktig jag är på att dansa (läs åma) mig oxå?
Så om jag har förstått det rätt; ju snyggare jag är och desto mindre skånska jag pratar desto bättre pris eller hur??
Tro mig... du har inte råd med mig...
oj förlåt...trampade jag dig på tårna nu?
![]()
![]()
oj förlåt...trampade jag dig på tårna nu?
![]()
![]()
Antingen så kommer du med lite nakenbilder/liveshow eller så skriver du inte alls.
Citodon funkar mot RLS...
Annars finns dessa mediciner:
..
Observera: Citodon är mycket starka smärttabletter, inget man ska använda för en längre tidJag har aldrig varit med om att man har skrivit ut Citodon mot RLS utan att man har någon annan diagnos i kombination som ger andra symtom där Citodon är indikerat.
(arbetar som läkarsekreterare samt har fått Citodon mot min mycket svåra hosta då den innehåller kodein, lindrar således även smärtan jag får av hostan vid akut bronkit, pneumoni och ÖLI samt har getts som smärtlindring efter operationer)
Jag har inte läst hela tråden, men kan du inte adoptera bort honom?
Sugen?![]()
Siste pris för dig kompis!![]()
Ps. När man är av så ansenlig ålder som herrn själv kan det vara bra att iaf ha NÅGON kroppsdel som det spritter till i ibland.![]()
Observera: Citodon är mycket starka smärttabletter, inget man ska använda för en längre tidoch läkarna är mycket restriktiva med att skriva ut den. Jag har aldrig varit med om att man har skrivit ut Citodon mot RLS utan att man har någon annan diagnos i kombination som ger andra symtom där Citodon är indikerat.
(arbetar som läkarsekreterare; diagnossättning och mediciner men har även själv fått Citodon mot hosta då den innehåller kodein, lindrar således även smärtan jag får av hostan vid akut bronkit, pneumoni och ÖLI samt har getts som smärtlindring efter operationer)
Du verkar har kommit dill den tidpungt i livet då "spännande" saker börjar hända... Låt mig gissa, du springer och prostataskvätter på nätterna, ögonen rinner?
Under närmaste åren komme en rad förunderliga saker drabba din redan härjade lekamen. Pungbråck, ryggskott, prostatacaner, skrumplever och mörkgrå starr kommer slåss om din uppmärksamhet.
Nu är du inte ensam längre, det är nu du och dina krämpor.![]()
Antingen så kommer du med lite nakenbilder/liveshow eller så skriver du inte alls.
Nä, fan heller! Stålhätta!
...du har då bara inte insett hur vacker skånskan är!
!
Men for hilvede tös!! Babbla svenska så man hajjar!![]()
Det stämmer att Citodon är VÄLDIGT starka och inget man helst ger ut i första hand till vem som helst.
Dock är det kodeinet i dom som dövar mot RLS.
Men det bästa är ju att prova de andra medicinerna mot RLS så klart![]()
Lycka till med krypen...
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing