Hur blir man av med "kryp i knät"?

Citodon funkar mot RLS...
Annars finns dessa mediciner:

Adartrel
Sifrol
Madopark Mite..

Jag har råd. Jag röstar blått.

ja just det jag glömde visst svara...
Så det säger du? HUR mucket pratar vi om? Det är ju bra om jag vet hur mycket du har råd med innan jag sätter mitt pris... :D Jag vill ju inte verka billig... :näsblod
Och du har tänkt ge mig en ansenlig del av dina pengar "bara" för att se mig leka lite?? :tuttar :rolleyes:

ja just det jag glömde visst svara...
Så det säger du? HUR mucket pratar vi om? Det är ju bra om jag vet hur mycket du har råd med innan jag sätter mitt pris... :D Jag vill ju inte verka billig... :näsblod
Och du har tänkt ge mig en ansenlig del av dina pengar "bara" för att se mig leka lite?? :tuttar :rolleyes:

Jag behöver mått, röstprov (så du inte pratar skånska) och bilder för att kunne ge dig ett erbjudande.

Jag har råd.

Jag behöver mått, röstprov (så du inte pratar skånska) och bilder för att kunne ge dig ett erbjudande.

Jag har råd.

Tro mig... jag pratar absolut INTE skånska. det är den fulaste dialekt jag vet. (ledsen alla skåningar)
jaha o så vill väl veta hur duktig jag är på att dansa (läs åma) mig oxå?

Så om jag har förstått det rätt; ju snyggare jag är och desto mindre skånska jag pratar desto bättre pris eller hur??

Tro mig... du har inte råd med mig...

Tro mig... jag pratar absolut INTE skånska. det är den fulaste dialekt jag vet. (ledsen alla skåningar)

Så om jag har förstått det rätt; ju snyggare jag är och desto mindre skånska jag pratar desto bättre pris eller hur??

Låter bra det. Ser fram emot bilder, röstprov och mått.

Jag har råd!

Jag har inte läst hela tråden, men kan du inte adoptera bort honom?

Hahahahaha!!! Mattias du får fan bättra dig!
Tänk va enkelt det vore och adoptera bort en cancersvulst eller obehag som kryp i knäet. :hihi

:mad:

Last edited:
Citodon funkar mot RLS...
Annars finns dessa mediciner:

..

Observera: Citodon är mycket starka smärttabletter, inget man ska använda för en längre tid :fakta och läkarna är mycket restriktiva med att skriva ut den. Jag har aldrig varit med om att man har skrivit ut Citodon mot RLS utan att man har någon annan diagnos i kombination som ger andra symtom där Citodon är indikerat.

(arbetar som läkarsekreterare; diagnossättning och mediciner men har även själv fått Citodon mot hosta då den innehåller kodein, lindrar således även smärtan jag får av hostan vid akut bronkit, pneumoni och ÖLI samt har getts som smärtlindring efter operationer)

Last edited:
Observera: Citodon är mycket starka smärttabletter, inget man ska använda för en längre tid :fakta Jag har aldrig varit med om att man har skrivit ut Citodon mot RLS utan att man har någon annan diagnos i kombination som ger andra symtom där Citodon är indikerat.

(arbetar som läkarsekreterare samt har fått Citodon mot min mycket svåra hosta då den innehåller kodein, lindrar således även smärtan jag får av hostan vid akut bronkit, pneumoni och ÖLI samt har getts som smärtlindring efter operationer)

Men for hilvede tös!! Babbla svenska så man hajjar! :tungan

Jag har inte läst hela tråden, men kan du inte adoptera bort honom?

Sugen? :tuttar
Siste pris för dig kompis! :tummenupp

Ps. När man är av så ansenlig ålder som herrn själv kan det vara bra att iaf ha NÅGON kroppsdel som det spritter till i ibland. :mattias

Sugen? :tuttar
Siste pris för dig kompis! :tummenupp

Ps. När man är av så ansenlig ålder som herrn själv kan det vara bra att iaf ha NÅGON kroppsdel som det spritter till i ibland. :mattias

Du verkar har kommit dill den tidpungt i livet då "spännande" saker börjar hända... Låt mig gissa, du springer och prostataskvätter på nätterna, ögonen rinner?
Under närmaste åren komme en rad förunderliga saker drabba din redan härjade lekamen. Pungbråck, ryggskott, prostatacaner, skrumplever och mörkgrå starr kommer slåss om din uppmärksamhet.
Nu är du inte ensam längre, det är nu du och dina krämpor.:D

Observera: Citodon är mycket starka smärttabletter, inget man ska använda för en längre tid :fakta och läkarna är mycket restriktiva med att skriva ut den. Jag har aldrig varit med om att man har skrivit ut Citodon mot RLS utan att man har någon annan diagnos i kombination som ger andra symtom där Citodon är indikerat.

(arbetar som läkarsekreterare; diagnossättning och mediciner men har även själv fått Citodon mot hosta då den innehåller kodein, lindrar således även smärtan jag får av hostan vid akut bronkit, pneumoni och ÖLI samt har getts som smärtlindring efter operationer)

Det stämmer att Citodon är VÄLDIGT starka och inget man helst ger ut i första hand till vem som helst.
Dock är det kodeinet i dom som dövar mot RLS.

Men det bästa är ju att prova de andra medicinerna mot RLS så klart:tummenupp

Lycka till med krypen...

Du verkar har kommit dill den tidpungt i livet då "spännande" saker börjar hända... Låt mig gissa, du springer och prostataskvätter på nätterna, ögonen rinner?
Under närmaste åren komme en rad förunderliga saker drabba din redan härjade lekamen. Pungbråck, ryggskott, prostatacaner, skrumplever och mörkgrå starr kommer slåss om din uppmärksamhet.
Nu är du inte ensam längre, det är nu du och dina krämpor.:D

Jafifan, man blir förbannad. :mad:
Ryggskott och mörkgrå starr är ju sen gammalt, och levervärdena var ju oroväckande höga redan på tidigt 90-tal enligt medicinsk expertis...sedan slutade man ju kolla för att slippa det orosmomentet :näsblod
Enda anledningen till att man sluppit pungbråcket och prostatacancern är väl att man åker gammal surgixxer med fotriktig sadel och att prostatan får sin dagliga massage av alla fekalieångor som man trumpetar ut i parti och minut.

Ögonen rinner ju mest av nostalgi när man tänker tillbaka på vilket prima exemplar av alfahanne man var...på 80-talet :näsblod

Antingen så kommer du med lite nakenbilder/liveshow eller så skriver du inte alls.

Pay up sucker... Show me the money.. osv.. Här ges ingenting gratis.. Dessutom.: jag är en bitch så det vore väldigt likt mig att skriva men sen inte visa...

Nä, fan heller! Stålhätta! :D

...du har då bara inte insett hur vacker skånskan är! :mad:

:fakta!

Tro mig.. jag kommer aldrig att säga något sådant.. jag gillade den inte till att börja med, men det vart värre sen jag var ihop med en neurotisk skåning...

Last edited:
Men for hilvede tös!! Babbla svenska så man hajjar! :tungan

Svenska är ju svårt, latin är betydligt enklare :D , nåväl eftersom jag är så snäll så kommer är översättningen på övertid, ingen strejk här inte,, bemaningsföretag :yoparty

Bronkit= luftrörskatarr

Pneumoni= lunginflammation

ÖLI= övre luftvägsinfektion

Last edited:
Det stämmer att Citodon är VÄLDIGT starka och inget man helst ger ut i första hand till vem som helst.
Dock är det kodeinet i dom som dövar mot RLS.

Men det bästa är ju att prova de andra medicinerna mot RLS så klart:tummenupp

Lycka till med krypen...

:gnissla ja det var ju en viktig detalj du glömde nämna.. http://www.fass.se/LIF/produktfakta...NplID=19820312000059&DocTypeID=7&UserTypeID=2

Här är en källa som stödjer användandet av Citodon men som sagt Citodon är inget första handsval, kan även vara beroendeframkallande.

http://netdoktor.passagen.se/default.ns?lngItemID=5489

:pannkyss

Last edited:
Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...