Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
)
) och lägger grenar över den. Det ska vara ganska tjockt så att muskelknutten kan stå på det. Sen ställer du ut kreatinet på fällan. Det funkar bäst i gryningen när muskelknutten är lite trött och grinig. Muskelknutten kommer rusa ut till kreatinet, ta upp det, krama det och sedan göra ett glädjeskutt av lycka. Kapoff!! Grenarna ger vika och muskelknutten faller ner i groppen. Sen är det bara mata honom med några kilo chips och några liter cola om dagen så har du snart en fetknopp i en gropp.
(och jag hatar att bli trött/utmattad i onödan)Ring Ketting-jenget direkct!Werzion skrev:2062032Precis bakom vänstra axeln sitter den jäkeln. Jag blir galen!![]()
Hur blir man av med skiten?
ge polisen en chans att lösa det eller borde jag satsa på Ketting-gänget direkt?

ultimate_TF skrev:2062129Du går till närmste hälsobutik och köper två kilo kreatin. Sen gräver du en 3 meter djup och 2,34 meter bred grop ute på tomten (inte) och lägger grenar över den. Det ska vara ganska tjockt så att muskelknutten kan stå på det. Sen ställer du ut kreatinet på fällan. Det funkar bäst i gryningen när muskelknutten är lite trött och grinig. Muskelknutten kommer rusa ut till kreatinet, ta upp det, krama det och sedan göra ett glädjeskutt av lycka. Kapoff!! Grenarna ger vika och muskelknutten faller ner i groppen. Sen är det bara mata honom med några kilo chips och några liter cola om dagen så har du snart en fetknopp i en gropp.
![]()
Werzion skrev:2062032Precis bakom vänstra axeln sitter den jäkeln. Jag blir galen!![]()
ge polisen en chans att lösa det eller borde jag satsa på Ketting-gänget direkt?

Werzion skrev:2062032Precis bakom vänstra axeln sitter den jäkeln. Jag blir galen!![]()
Du kan få en muskelknut som inbyte..

555-kettingWerzion skrev:2064050...newstead
skit också, någon som har numret till ketting-genget?
glömde lappen med numret i ett par jeans som vart i tvätten
...
Wersion skrev:Pallas Athena
kan jag inte knyta (hohoho) fast honom här och komma till dig istället?
som tack kan jag leta efter muskelknutar på dig![]()
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |