BajkMajk
Medlem
-ah skrev:Mitt motorcykelintresse är inte onormalt.
Det är helt normalt att vara intresserat av motorcyklar![]()
OBS! Jag skrev aldrig onormalt utan übernormalt vilket betyder "något bättre än normalt"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
-ah skrev:Mitt motorcykelintresse är inte onormalt.
Det är helt normalt att vara intresserat av motorcyklar![]()
) så var cykla det som gälde och det gjorde jag nog några timmar varje dag. Blev ju BMX, MTB m.m.
fixat alla fel (trodde man). Alltid full tank och aldrig några problem. Kommer speciellt ihåg när jag skulle börja skolan, jag skulle inte gå i skolan jag skulle köra pw80. Undrar vad det blivit av mig idag om jag fått bestämma?
Tror att han hellre ser att jag inte tävlar, men samtidigt stödjer han det jag vill göra!bikerwoman skrev:![]()
![]()
Vad menar du med det?
Nursey skrev:Gnället från släkten kom i efterhand men nu har alla insett att det som saknades för mig var en hoj och jag kommer aldrig att vilja vara utan en hoj under min rumpa
Pappa pratade inte med mig på en månad, svarade inte telefonen, vägrade prata om jag ringde hans tjej och ville prata..men tillslut fattade även han att hojen was here to stay![]()
BajkMajk skrev:Hoppas ni andra här har någon kul story att dela med er av, för jag tror knappast att jag är ensam om att ha varit überintresserad sen barnsben!
Kajan skrev:Shit va jobbigt! Att familjen slutar prata med en för att man köper hoj!? vad händer då om man gör något dumt? Farsan bara garvade lite o sa till mig att ge fan i köra omkull.![]()
Allt bra annars?
ibland (tror det är mellanöstern- temperamentet även om han blånekar att han har ett sånt
)

Pinky skrev:Efter 30 minuters åktur blev jag avsläppt och gick sen runt med ett stort leende på läpparna i 2 dagar
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!