bmwjohan
För farlig för allmänheten
GSXR1100R skrev:16 mils enkel resa, torde ta max en timme för Bmwjohan, sen kör han skiten ur er kanske
chansen att jag ska köra skiten ur nån på en bana är väldigt liten. jag är ju som bäst när det inte svänger
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
GSXR1100R skrev:16 mils enkel resa, torde ta max en timme för Bmwjohan, sen kör han skiten ur er kanske
Åk dit och gör en Hightunedbmwjohan skrev:chansen att jag ska köra skiten ur nån på en bana är väldigt liten. jag är ju som bäst när det inte svänger![]()
GSXR1100R skrev:Åk dit och gör en Hightuned
bmwjohan skrev:ligger sviestad i linköping? jag sökte lite på sviestad men hittade inte någon bra info. är sviestad ett annat namn för mantorp eller finns det två banor i linköping?

smasseman skrev:Öhh![]()
Förklara för en som int begrip, tack.
Pejo skrev:Det finns en jättebra ursäkt : IF Motorcykelförsäkring!
Chrille skrev:Ursprungsfrågan då.
De gånger jag gjoprt de allra största framstegen i kurvhastighet i en specifik kurva så har det låtit oopsshitjäääääävlarojojojojdetgårkanskemenhelvetevaddetgårkommerasfaltenräckatilloch....WOW!!
Kör man så på landsväg borde man fundera på att donera kroppen till plågsamma djurförsök eller liknande men på bana så är det sketfräck.
GSXR1100R skrev:Oralkärring
Jag har gjort liknande fast tvärtom på allmän okänd väg:Chrille skrev:Ursprungsfrågan då.
De gånger jag gjoprt de allra största framstegen i kurvhastighet i en specifik kurva så har det låtit oopsshitjäääääävlarojojojojdetgårkanskemenhelvetevaddetgårkommerasfaltenräckatilloch....WOW!!
möjligtvis lite inspirerat på en väg som du känner väldigt väl och har rekat före, men inte på långa vägar nära vad du tror är din gräns.Nu är du uta på hal is Bambigladh skrev:Visste väl att det var nåt skumt med mig![]()
![]()
gladh
GSXR1100R skrev:Nu är du uta på hal is Bambi![]()
Du är långt ifrån din gräns, ungefär 45 centimeter och då snackar vi bankörning.Sweedo skrev:Jag har gjort liknande fast tvärtom på allmän okänd väg:
oopsshitjäääääävlarojojojojdetgårkanskemenhelvetekommerasfaltenräckatilloch....KRASCH!!
Rejsa på banamöjligtvis lite inspirerat på en väg som du känner väldigt väl och har rekat före, men inte på långa vägar nära vad du tror är din gräns.
Å de kommer från Mr. FansålångsamtochaldrigfårmannerknätojvadvardetnulyckadesjagvisstskrapaGSXR1100R skrev:Du är långt ifrån din gräns, ungefär 45 centimeter och då snackar vi bankörning.

Gasa mer, luta mer, kasa plast & kåporSweedo skrev:Å de kommer från Mr. Fansålångsamtochaldrigfårmannerknätojvadvardetnulyckadesjagvisstskrapa
Fast jag måste erkänna att jag inte har speciellt lätt för att få i vänsterknät.![]()

Det gjorde jag med höger sida på Kullen förra året fast jag höll mig på hjulen!GSXR1100R skrev:Gasa mer, luta mer, kasa plast & kåpor![]()

Silwer skrev:bmwjohan startade ju en tråd i höstas som var bra kul och som nog kan förklara denna tråd.
Han frågade helt enkelt oss på forumet hur fort han kunde köra i en viss kurva![]()
så tänkar jag inte fråga om länken till den tråden, men....
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |