hur avgöra ingångshastighet?

GSXR1100R skrev:
16 mils enkel resa, torde ta max en timme för Bmwjohan, sen kör han skiten ur er kanske

chansen att jag ska köra skiten ur nån på en bana är väldigt liten. jag är ju som bäst när det inte svänger :D

bmwjohan skrev:
chansen att jag ska köra skiten ur nån på en bana är väldigt liten. jag är ju som bäst när det inte svänger :D
Åk dit och gör en Hightuned

bmwjohan skrev:
ligger sviestad i linköping? jag sökte lite på sviestad men hittade inte någon bra info. är sviestad ett annat namn för mantorp eller finns det två banor i linköping?

Gå till http://www.lms.se/ där hittar du all info du behöver om Sviestad. Och Sveriges bästa klubb LMS. :yoparty

Pejo skrev:
Det finns en jättebra ursäkt : IF Motorcykelförsäkring!

Äh, hur svårt är det att byta f-bolag?
Om du har åretruntf. så är det väl bara att sälja hojen till nån du litar på och köpa tillbaka den dan efter så har du avbrytit den försäkringen, plättlätt.

Ursprungsfrågan då.

De gånger jag gjoprt de allra största framstegen i kurvhastighet i en specifik kurva så har det låtit oopsshitjäääääävlarojojojojdetgårkanskemenhelvetevaddetgårkommerasfaltenräckatilloch....WOW!!

Kör man så på landsväg borde man fundera på att donera kroppen till plågsamma djurförsök eller liknande men på bana så är det sketfräck.

Chrille skrev:
Ursprungsfrågan då.

De gånger jag gjoprt de allra största framstegen i kurvhastighet i en specifik kurva så har det låtit oopsshitjäääääävlarojojojojdetgårkanskemenhelvetevaddetgårkommerasfaltenräckatilloch....WOW!!

Kör man så på landsväg borde man fundera på att donera kroppen till plågsamma djurförsök eller liknande men på bana så är det sketfräck.

Ja prexis så är det, man flyttar bromspunkterna på bana och inte i trafiken.

/M.Oralkärring

Chrille skrev:
Ursprungsfrågan då.
Jag har gjort liknande fast tvärtom på allmän okänd väg:
oopsshitjäääääävlarojojojojdetgårkanskemenhelvetekommerasfaltenräckatilloch....KRASCH!!
Rejsa på bana :mattias möjligtvis lite inspirerat på en väg som du känner väldigt väl och har rekat före, men inte på långa vägar nära vad du tror är din gräns.

Last edited:
Sweedo skrev:
Jag har gjort liknande fast tvärtom på allmän okänd väg:
oopsshitjäääääävlarojojojojdetgårkanskemenhelvetekommerasfaltenräckatilloch....KRASCH!!
Rejsa på bana :mattias möjligtvis lite inspirerat på en väg som du känner väldigt väl och har rekat före, men inte på långa vägar nära vad du tror är din gräns.
Du är långt ifrån din gräns, ungefär 45 centimeter och då snackar vi bankörning.

Bifogat

9.9 KB · Visningar: 19
GSXR1100R skrev:
Du är långt ifrån din gräns, ungefär 45 centimeter och då snackar vi bankörning.
Å de kommer från Mr. Fansålångsamtochaldrigfårmannerknätojvadvardetnulyckadesjagvisstskrapa :hihi

Fast jag måste erkänna att jag inte har speciellt lätt för att få i vänsterknät. :rodnar

Sweedo skrev:
Å de kommer från Mr. Fansålångsamtochaldrigfårmannerknätojvadvardetnulyckadesjagvisstskrapa :hihi

Fast jag måste erkänna att jag inte har speciellt lätt för att få i vänsterknät. :rodnar
Gasa mer, luta mer, kasa plast & kåpor :crash

GSXR1100R skrev:
Gasa mer, luta mer, kasa plast & kåpor :crash
Det gjorde jag med höger sida på Kullen förra året fast jag höll mig på hjulen!
Jävligt taskig markfrigång på slagskeppet :gnissla

bmwjohan startade ju en tråd i höstas som var bra kul och som nog kan förklara denna tråd.
Han frågade helt enkelt oss på forumet hur fort han kunde köra i en viss kurva:lol

Silwer skrev:
bmwjohan startade ju en tråd i höstas som var bra kul och som nog kan förklara denna tråd.
Han frågade helt enkelt oss på forumet hur fort han kunde köra i en viss kurva:lol

För att inte bli överöst med :mattias så tänkar jag inte fråga om länken till den tråden, men....

*/ ?>
Back