dennisss
Ny medlem
Jaa, undrar hur det ar, horde att det borjat smalta och ar 10 grader varmt, ar det torrt paq vagarna, hur mycket sno ar det i mellansvarige, katrineholm...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Du vet, Sverige är ganska avlångt. Så det är en del skillnader på norra och södra delarna av landet.jAG MENAR FOR DEN SOM INTE VILL KORA I 8 METER SNO...hUR AR VAGARNA, VAR DET EN KOMPLICERAD FRAGA TYCKER DU
jAA, DATOR AR INSTALLD PA HEBRISKA, SA DET BLIR CP JUST NU OM JAG SKRIVER MED SMA BOKSTAVER, FUNKADE FORT, MEN MEN
Du vet, Sverige är ganska avlångt. Så det är en del skillnader på norra och södra delarna av landet.![]()
Här så är det just nu ca 0 till +1 grad ute och snöar.
Jaa, undrar hur det ar, horde att det borjat smalta och ar 10 grader varmt, ar det torrt paq vagarna, hur mycket sno ar det i mellansvarige, katrineholm...

jAG MENAR FOR DEN SOM INTE VILL KORA I 8 METER SNO...hUR AR VAGARNA, VAR DET EN KOMPLICERAD FRAGA TYCKER DU
jAA, DATOR AR INSTALLD PA HEBRISKA, SA DET BLIR CP JUST NU OM JAG SKRIVER MED SMA BOKSTAVER, FUNKADE FORT, MEN MEN
Vad gör du i Hebrecapsland? Och vart ligger det? 
Då hade du ju kunnat skriva det i rubriken.Jaa, men laser man hela mitt forsta inlagg sa star det var jag menar, och katirneholm ar inte sa stort, sa lokala avvikelser kanske imnte forekommer...Sen brukar det vara UNGEFAR samma vader i hela mellansvarige!

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |