Hur ar mc-vadret i sverige

dennisss

Ny medlem
Gick med
12 Oct 2004
Hoj
KTM 450 EXC
Jaa, undrar hur det ar, horde att det borjat smalta och ar 10 grader varmt, ar det torrt paq vagarna, hur mycket sno ar det i mellansvarige, katrineholm...

jAG MENAR FOR DEN SOM INTE VILL KORA I 8 METER SNO...hUR AR VAGARNA, VAR DET EN KOMPLICERAD FRAGA TYCKER DU

jAA, DATOR AR INSTALLD PA HEBRISKA, SA DET BLIR CP JUST NU OM JAG SKRIVER MED SMA BOKSTAVER, FUNKADE FORT, MEN MEN

Last edited:
Nja så jävla varmt är det inte. Det är plus 4-5 grader å regn.

när jag var ute å sprang för en timme sen var det perfekt hojväder! Hörde och såg några stycken lyckoostar! :yoparty

Hemma är det +7 och torra vägar. Småland dvs, tydligen skådats ett par hojar idag också. Våren är på väg i Svedala. :)

jAG MENAR FOR DEN SOM INTE VILL KORA I 8 METER SNO...hUR AR VAGARNA, VAR DET EN KOMPLICERAD FRAGA TYCKER DU

jAA, DATOR AR INSTALLD PA HEBRISKA, SA DET BLIR CP JUST NU OM JAG SKRIVER MED SMA BOKSTAVER, FUNKADE FORT, MEN MEN
Du vet, Sverige är ganska avlångt. Så det är en del skillnader på norra och södra delarna av landet. :7peta

Här så är det just nu ca 0 till +1 grad ute och snöar.

Du vet, Sverige är ganska avlångt. Så det är en del skillnader på norra och södra delarna av landet. :7peta

Här så är det just nu ca 0 till +1 grad ute och snöar.

Jaa, men laser man hela mitt forsta inlagg sa star det var jag menar, och katirneholm ar inte sa stort, sa lokala avvikelser kanske imnte forekommer...Sen brukar det vara UNGEFAR samma vader i hela mellansvarige!

Vädret är kanon, körde 10 mil precis och frös inte ett dugg. Känns som sommar i stället, utan svetten.

Haha! :tuttar Vad gör du i Hebrecapsland? Och vart ligger det? :va

ca 7 mil från Katrineholm, i en annan byhåla, så är det ca 10 grader varmt och solsken och hyffsat torrt. Såpass torrt så att jag funderar på att köra en sväng i eftermiddag när jag har hämtat nya moppen, men det blir nog inget långpass då jag fryser så fort det är under 20+....

Jaa, men laser man hela mitt forsta inlagg sa star det var jag menar, och katirneholm ar inte sa stort, sa lokala avvikelser kanske imnte forekommer...Sen brukar det vara UNGEFAR samma vader i hela mellansvarige!
Då hade du ju kunnat skriva det i rubriken. :7peta

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...