Hur använder ni hojen?

nöjen mest men ibland till och från jobbet, men nu vet jag inte om jag ska köra till jobbet mer fick inbrott i bilen . (där jag brukar ställa cyklen)

100% nyttoresor och 100% nöje.....för det är väl samma sak. Det blir väl inte tråkigare att köra hoj bara för att man har ett ärende eller ska nånstans?
Jag tycker fortfarande det är ett nöje även när jag är på väg till affären eller jobbet.

100% nyttoresor och 100% nöje.....för det är väl samma sak. Det blir väl inte tråkigare att köra hoj bara för att man har ett ärende eller ska nånstans?
Jag tycker fortfarande det är ett nöje även när jag är på väg till affären eller jobbet.
Håller med.

pendlar bara numera. Tycker på något sätt att det har tagit glädjen ur mcåkandet men det är ju skönt att slippa köa som nån stackars billist på e4an eller genom stan.

Saknar dock den tid då man med kompisgänget stack ut och bara åkte nån kväll, övade bakhjulsåka med xt:n och hade det allmänt bra! Varför gör jag inte sånt längre??
det var tider det...

Instämmer till fullo :tummenupp

Började pendla till jobbet i April 8mil/dag .. rena nöjesåkandet började i Maj ..
Kommer väl fortsätta så till Oktober antar jag .. dax för service igen :huvet .
Mycket åka = Mycket service :gnissla men slipper tullarna iallafall :tuttar

Det är sant...fast har man bara 5 min eller 15 min till jobbet så är det ju bara jobbigt att dra på sig skinnet osv för en sådan kort tur...samt det plockar kallstartmil osv...men hade jag haft längre skulle jag nog ta hojen ibland för att kunna + lite mil på väg hem ....nu när jag tänkt på det...:D

Faen vad kul det är att åka hoj! Dock roligast att åka bana ...:rolleyes:

Vill ha en grusbusare oxå som man kan åka på i alla väder:tummenupp

Allt som går innan den välter.

Har ingen bil så den får stå ut med det mesta. Tur jag köpte Honda... :D

Nöjeskörning och som verktyg för att se världen.

Just nu står hojjen fullpackad hemma. Om 3h skall den gränslas för att köras till Istanbul och tillbaka. Vi kommer avverka hela östeuropa. 21 länder på 30 dagar :yoparty

Just nu står hojjen fullpackad hemma. Om 3h skall den gränslas för att köras till Istanbul och tillbaka. Vi kommer avverka hela östeuropa. 21 länder på 30 dagar :yoparty
Lycka till och trevlig resa!

Häftigt, fota mycket och skriv ner en reseberättelse. :yoparty

Hur många mil räknar ni med?

Gör vägen till jobbet ett nöje och helgen likaså :)
Vetskapen man får köra lite innan jobbet som gör en lämna sängen.

Vill man spara pengar genom låta den stå kan man köra volvo 240

CCM för kul körning till och från jobbet, nöjesbus och till korvmojen! :yoparty
Millen för lite längre turer och högre farter!

Till / från jobbet. är den med blir det oftare nån genväg hem på 10mil.
(Står hemma nu, då sommar ölen gör att man inte kan köra)

Häftigt, fota mycket och skriv ner en reseberättelse. :yoparty

Hur många mil räknar ni med?

Vi räknar i runga slängar med ca 1000 mil. Det blir säkert en och annan bild. Vi har en blogg också där vi kommer skjuta upp lite reseberättelser och bilder. Kommer publicera länk dit när det finns något att läsa.

Rutten:

Sthlm-Estland-Lettland-Litauen-Polen-Tjeckien (Prag)-Tyskland (Nürnberg-Garmisch Partenkirschen)-Österrike-Italien-Slovenien-Kroatien-BZH-Montenegro-Albanien-Serbien-Makedonien-Grekland-Turkiet (Istanbul)-Bulgarien-Rumänien-Ungern-Slovakien-Polen-Sthlm

Vi räknar i runga slängar med ca 1000 mil. Det blir säkert en och annan bild. Vi har en blogg också där vi kommer skjuta upp lite reseberättelser och bilder. Kommer publicera länk dit när det finns något att läsa.

Rutten:

Sthlm-Estland-Lettland-Litauen-Polen-Tjeckien (Prag)-Tyskland (Nürnberg-Garmisch Partenkirschen)-Österrike-Italien-Slovenien-Kroatien-BZH-Montenegro-Albanien-Serbien-Makedonien-Grekland-Turkiet (Istanbul)-Bulgarien-Rumänien-Ungern-Slovakien-Polen-Sthlm

Riktigt nice resa, blir 33 mil om dagen tur att du har en riktig hoj. :D

använder den i ur och skur, ingen bil just nu så den används dagligen och det är alltid ett nöje att köra :)

Riktigt nice resa, blir 33 mil om dagen tur att du har en riktig hoj. :D

Jo, det är fullkittad nu efter alla konstens regler. Ny fjädring mm mm. Damen ska med bakpå plus en del packning, så jag ville ha nåt lite styvare än original.
Blir finfint!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...