Bandittjej
jag vill inte ha vinter
nöjen mest men ibland till och från jobbet, men nu vet jag inte om jag ska köra till jobbet mer fick inbrott i bilen . (där jag brukar ställa cyklen)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Håller med.100% nyttoresor och 100% nöje.....för det är väl samma sak. Det blir väl inte tråkigare att köra hoj bara för att man har ett ärende eller ska nånstans?
Jag tycker fortfarande det är ett nöje även när jag är på väg till affären eller jobbet.
100% nyttoresor och 100% nöje.....för det är väl samma sak. Det blir väl inte tråkigare att köra hoj bara för att man har ett ärende eller ska nånstans?
Jag tycker fortfarande det är ett nöje även när jag är på väg till affären eller jobbet.
100% nyttoresor och 100% nöje.....för det är väl samma sak. Det blir väl inte tråkigare att köra hoj bara för att man har ett ärende eller ska nånstans?
Lycka till och trevlig resa!Nöjeskörning och som verktyg för att se världen.
Just nu står hojjen fullpackad hemma. Om 3h skall den gränslas för att köras till Istanbul och tillbaka. Vi kommer avverka hela östeuropa. 21 länder på 30 dagar![]()
Nöjeskörning och som verktyg för att se världen.
Just nu står hojjen fullpackad hemma. Om 3h skall den gränslas för att köras till Istanbul och tillbaka. Vi kommer avverka hela östeuropa. 21 länder på 30 dagar![]()
Häftigt, fota mycket och skriv ner en reseberättelse.![]()
Hur många mil räknar ni med?
Vi räknar i runga slängar med ca 1000 mil. Det blir säkert en och annan bild. Vi har en blogg också där vi kommer skjuta upp lite reseberättelser och bilder. Kommer publicera länk dit när det finns något att läsa.
Rutten:
Sthlm-Estland-Lettland-Litauen-Polen-Tjeckien (Prag)-Tyskland (Nürnberg-Garmisch Partenkirschen)-Österrike-Italien-Slovenien-Kroatien-BZH-Montenegro-Albanien-Serbien-Makedonien-Grekland-Turkiet (Istanbul)-Bulgarien-Rumänien-Ungern-Slovakien-Polen-Sthlm
Riktigt nice resa, blir 33 mil om dagen tur att du har en riktig hoj.![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |