Tja..jag fick ut 2800mil på min -00 innan den for till hojhimlen i ett gnistregn pga ett schyrre knäskarp som avslutades med en sträng rullgrus
Snabbguide:
På plusidan:
- Snabb som bara

rakt fram, min gick mätaren ut (340) med lite modds ala Muzzy helsystem, K&N mm
- Bra körkomfort, inga probs att lägga en 75 mils dagsetapp på semestern, dock ett DB-glas är att föredra om man är över 180cm
- Glädjegrinet när den bara MATAR på och mätaren passerar 300km/h!!
Minussidan:
- Service! Bara tändstiften kostar en 400kr/st!! (kanske billigare nu?)
Krånglig att meka med, så fort man ska göra nått så måste man "hänga" ner motorn pga ramkonstruk.= kosta flis på verkstad
- Kopplingen, orginal så får lamellerna för lite olja samt att fjädarna är för klena, jag körde med Muzzys koppling= tjockare lameller, borrad korg, starkare fjädrar=
Från -02 tror jag att Kwak fixat till problemen..
- Växellådan, men som oftast så är det handhavandefel, dock så är inte lådan lika stryktålig som Busans + att växla ordentligt är ett måste
- Bromsledningarna fram..byt till stålspunnet ASAP, dom mattas FORT
- Svänga med..visst, jag tycker den svänger bättre än Busan, men nog är dess rätta element större vägar typ E4, dock så är ju det ingen omöjlighet att lägga ett å annat knäskrap åxå
Fick aldrig möjlighet att ta ut min på banan så man kunde jämföra...
Förövrigt bara tanka å gasa allt vad det bara går!!
Dom milen jag hann få ut vara bara ren fröjd..hade jag inte upptäck glädjen att svänga i böjarna och "bromsa sent och luta mycket" hade det nog blitt en Panzar12 igen....