Jo, det är svårt att lära sig hur man gasar på en motorcykelVänta tills du har kommit till lektion 2, "Hur man vrider på styret"
![]()
VAAAAA!
kan man vrida på styret

nu blev ja rädd

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jo, det är svårt att lära sig hur man gasar på en motorcykelVänta tills du har kommit till lektion 2, "Hur man vrider på styret"
![]()
Mitt A-kort fyller 20 i år
Tyckte det var roligt med fart tills man hade gjort några marksyningar, efter det, med stigande ålder & fler barn har man blivit fegare & fegare, dessutom bekväm av sig.
Men det ingår ju nånstans att man toppar de hojar man har. Utom XR:en som vobblar utav helvete innan man kommer upp i fart, nån gång ska jag rikta framhjulet...
20 år bra kört
ja hade min körkort i 10 min sen blev ja av med det![]()
Haha vad säger det om din körförmåga? Jag fasar för den dagen då du får köra hoj med fler hästar än vad jag har i min startmotor![]()
finns två typer av sh-medlemmar:
1: fartdåre
2: moraltant
Köra hårt och testa gränserna efter kurviga vägar för att känna adrenalinet pumpa är ju den stora charmen med att köra sportmaskin. Åka bakhjul och leka är den stora charmen med motard. Köra mc enligt skyltar och lagboken tycker jag inte ens är kul, tar hellre bilen då![]()
finns två typer av sh-medlemmar:
1: fartdåre
2: moraltant
Skulle vilja sträcka din tes till att i princip gälla allt som drivs av en motor. Att köra bil enligt skyltar och lagbok är inte heller särskilt kul...
3. De som växlar mellan 1:an och 2:an beroende på hur crazy eller moralpredikande trådskaparen är.![]()
Alla här kör skitfort, gör fuckyou burnouts i var enda korsning, kickar speglar, drar kjettingar i taket på bilar och viktigast av allt: drar snuten direckt!
varför köra 100 på motovägen när du kan köra 200 på vanligt fin kurvig landsväg? ;PHar ännu inte kört över 100 på min hoj eftersom det är tråkigt att köra fort på motorväg/led. Hellre kurviga 50-70 vägar genom vackra landskap, och då hinner man även hälsa på mötande hojåkare (vilket ger mej ett lika brett leende under hjälmen varje gång det sker). Vad jag ser fram emot är i sommar då min kära bror och jag (förhoppningsvis) ska köra fina vägar ner till sommarstället i Jönköping.![]()
Köra hårt och testa gränserna efter kurviga vägar för att känna adrenalinet pumpa är ju den stora charmen med att köra sportmaskin. Åka bakhjul och leka är den stora charmen med motard. Köra mc enligt skyltar och lagboken tycker jag inte ens är kul, tar hellre bilen då![]()
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |