Hundtricket [OT]

chrtur

Ducati, Telisar, MTB och Stegjärn!
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Ducati Monster
Det kommer upp en massa trådar om kärleksproblem, singlar, etc... Gissa vad vi testade idag på mitt arbete. Jo, hundtricket!

En kvinnlig kollega till oss har skaffat en hundvalp. Jag och en kompis kom fram till att vi skulle testa och se hur hundtricket fungerar. Vi frågade om vi fick låna valpen under lunchen och självklart fick vi det också. Raskt sprang vi ut till parken här i närheten i det fina vädret, sol och 25 grader. Vi hann inte mer än 30 m så stannade det till en ung dam och skulle se på hunden och prata med oss. Jag kan säga att lunchen inte blev avklarad inom vanlig tid. :hihi Vandringen runt parken tog sin lilla tid.

Det som är intressant är att alla som stoppade oss hade utseendet med sig.....

Kanske man skall byta hojen mot en hundvalp..... ;)

chrtur skrev:
Det som är intressant är att alla som stoppade oss hade utseendet med sig.....

Kanske man skall byta hojen mot en hundvalp..... ;)

Samma dag som jag blir singel köper jag en hundvalp!

Jahopp..då blir det till att skaffa byracka nu då...var det något spec. märke på jycken? Årsmodell? Eller funkar det med vilken godtycklig minihund som helst? :confused: :hihi

/KaliZ

Ögonen på hunden var viktigast eftersom de kommenterade det oftast. Sedan lekte man runt lite och satte igång ett samtal om annat :rolleyes:

Har aldrig testat detta förut och både jag och min polare blev helt tagna av situationen. Vi planerar redan in nästa tillfälle, men mer mot slutet av veckan. Fredagar brukar de flesta ta långlunch i parken om vädret tillåter.

Swedie skrev:
Tjejer kanske gillar en mjuk sida trots allt. MC kanske är lite för "hårt" :hihi

Vår slutsats ät följande efter lite djupa funderingar.

MC gör att många tittar men inte vågar gå fram, något farligt över det?

Valpen har precis någon slags "mjukeffekt" att även en kontakt tas omgående.

/C

KaliZ skrev:
Jahopp..då blir det till att skaffa byracka nu då...var det något spec. märke på jycken? Årsmodell? Eller funkar det med vilken godtycklig minihund som helst? :confused: :hihi

/KaliZ

Åh, guuuuuud. SÖK I ÄMNET för faan. Det har dravvlats tusentals gånger om vad som är en bra första hund. Och nej, bara för att du har "haft katt" sedan du var 3 så är det inte samma sak som att ha hund. Fattar inte varför lassiefuckon måste skaffa sig den snabbaste starkaste hunden direkt.

:hihi

Freppa skrev:
Åh, guuuuuud. SÖK I ÄMNET för faan. Det har dravvlats tusentals gånger om vad som är en bra första hund. Och nej, bara för att du har "haft katt" sedan du var 3 så är det inte samma sak som att ha hund. Fattar inte varför lassiefuckon måste skaffa sig den snabbaste starkaste hunden direkt.

Åhhh, guuud! :lol Läs vad jag skrev ist! Jag vet hur en hund funkar tro mig. Och nej jag har inte haft ngn katt...mera än 3 sek på motorhuven...den går aldrig opp mera kan jag säga.

Var bara ute efter vilken hund de hade...den verkade juh vara en bra brudmagnet. Misstänker att deras hund varken var snabb eller stark...

/KaliZ

chrtur skrev:
Ögonen på hunden var viktigast eftersom de kommenterade det oftast. Sedan lekte man runt lite och satte igång ett samtal om annat :rolleyes:

Klockrent... :hihi typ såhär då eller?
"-skit i hunden...vad gör du på fredag?"

/KaliZ

Freppa skrev:

Muuuuaaaaaaahaaaahaaaaaaa :Bugar Freppsie aj lavv ju :4skrika

Få se om vi kan dokumenter detta med en kamera nästa gång.

Hunden är inte snabb eller stark :hihi . Man får nästan släpa med sig den alternativt bära den. Man får akta sig var man sätter sina fötter så att säga. Återkommer om det kommer en repris :tummenupp

Oki, ni gick ut med en hundvalp för att få flickor.
Frågan är ju vad ni fick av flickorna?
Dejt, telenr, eller bara vila ögonen på dom en stund?

Det krävs väl mer än en söt hund för att få en flicka på fall?
(Eller vi kanske inte är svårare än så? :tungan )

Det vi fick var trevliga samtal med en hel drös av damer eftersom vi båda inte är singlar. Detta var dagens påhitt av oss som vi kom på och vi tänkte testa detta på fredag igen då vi vet att många fler kommer till parken på eftermiddagen. Sedan tänkte vi ta med några fler polare som inte riktigt trodde på det som hände och kan stå på ett strategiskt ställe och titta.

Självklart krävs det mer än en valp att få en kvinna på fall, men det underlättar :hihi . Att få ett telefonnummer eller gå på en dejt anser jag inte riktigt är att få en kvinna på fall utan det kräver lite mer sofistikerade saker som jag behåller för mig själv. :rolleyes:

Ps. Jag är ny i forumet och är en vilsen tjej som behöver hjälp :rofl

Freppa skrev:

:Bugar

Jag tänkte låta farsan stå som ägare på valpen eftersom att det blir mycket billigare då. Vad tror ni försäkringsbolaget säger? :D

Eller tom mormor eller farmor så blir det ännu billigare :lol

Har hört att det ska vara ett jävla tryck i Labradorer. De går att koppla upp på högsta växeln

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025