Hundtricket [OT]

kaZmur skrev:
Har hört att det ska vara ett jävla tryck i Labradorer. De går att koppla upp på högsta växeln
Såg en hundkapplöpning en gång. 110 meter på cirkus sju sekunder, trots att det var rätt liten cylindervolym på dem.

Päronen har en jack-russel riktigt bra drag i den :D
kan vara en bra nybørjarhund, ær liten, vit?
Springer jævligt fort också :gnissla

Hallå, kan ingen ordna en gruppbeställning av minihundar från kina??

Hur många Chihuahua-14E går det på en 20-fots container? På en 40-fotare?

Jaha, men är man snygg å charmig behöver man ingen hund
Så satsa på plastikoperation å charmkurs stället

gibbles skrev:
Hallå, kan ingen ordna en gruppbeställning av minihundar från kina??

Hur många Chihuahua-14E går det på en 20-fots container? På en 40-fotare?
Haha! Dessa jädra gruppbeställningar av minidoggisar. :rofl Du vet väl att du bara får ha dem på inhägnat område=hundgården. :mattias

kaZmur skrev:
Har hört att det ska vara ett jävla tryck i Labradorer. De går att koppla upp på högsta växeln
fan heller en polare har en bull terrier fatta lixom den AN FALLER DIRECT!!!1!11!1!! så jävla heftit en sån ska ja ha farsan har sagt han betalar

Sen jag klädde in bågen i päls har jag tappat 10 km/h i toppfart, men brudarna flockas runt den :tuttar

Har du inte råd att försäkra hunden själv har du inte råd att köpa den! :4skrika :4skrika :mad:

Det funkar att gå ut med katten i koppel också :) Iofs så är det oftast gamla tanter som kommer och petar på honom och frågar vad det är för ras osv. Men man får inte vara för kräsen, de har ju erfarenheten med sig!

Det jäkliga är ju att "raggningsknepet" funkar nästan bara då vovven är valp.
När min schäfer Tyson var valp så skulle alla stanna och prata, men nu 7 år senare och 50 kg tyngre (hunden, inte jag!) så är folk mest rädd. :(

HoOmer skrev:
När min schäfer Tyson var valp så skulle alla stanna och prata, men nu 7 år senare och 50 kg tyngre (hunden, inte jag!) så är folk mest rädd. :(

Ja, det stämmer det. Ska man byta hund efter varje halvår då?
Man får skaffa sig en hund som ser valpig ut även när den e äldre, se på min hund. 8 år nu :tummenupp

Bifogat

• bruno3.jpg
    bruno3.jpg
    101.7 KB · Visningar: 45
  • Bruno2.jpg
    Bruno2.jpg
    110.8 KB · Visningar: 49
  • Bruno.jpg
    Bruno.jpg
    126.8 KB · Visningar: 36
HoOmer skrev:

Man måste välja sitt vapen.. :)
Min morbrors St. Bernhard(stavning? ni vet såndär Båtsman vovve) var ju hur bra som helst som valp men när de är stora som hus och dreglar mera än beväringar på striptease så är man ju inte så omtyckt.

Däremot funkar polarens dvärgcollie, jycken är fullvuxen och väger 9kg. Ser ut som en collievalp och ja.. Ni kan tänka er :tuttar

gixxer_chrille skrev:
Ja, det stämmer det. Ska man byta hund efter varje halvår då?

Man har ju en tendens att bli ganska fäst vid dom små rackarna så det är ju inte helt enkelt. hmmm ingen bra ide.

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025