rätt cool. undrar just vad dom har för bakaxel. original är den väl framhjulsdriven va?
http://video.google.com/videoplay?docid=-8181859502945869301&q=engine
http://video.google.com/videoplay?docid=-8181859502945869301&q=engine
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Droopfy skrev:2305959rätt cool.

Cervantes skrev:2306124Nice som fan! men måste va lite jobbigt att inte ha back på bilen![]()
GuW skrev:2306312Det kan man lösa med en elektrisk back.
Fast jag tycker fortforande att det är fullständigt vansinnigt att stoppa klena motorcykelgrejor i tunga fordon. (bil på 500kg är tungt för en stackars MC växellåda) när man lätt kan trimma en bilmotor till samma effekt istället.
Enda anledning i mina ögon är väl ljudet ISF...
GuW skrev:2306312Det kan man lösa med en elektrisk back.
Fast jag tycker fortforande att det är fullständigt vansinnigt att stoppa klena motorcykelgrejor i tunga fordon. (bil på 500kg är tungt för en stackars MC växellåda) när man lätt kan trimma en bilmotor till samma effekt istället.
Enda anledning i mina ögon är väl ljudet ISF...
Dee_cati skrev:2306427Växellådan är nog inte lika stort problem som kopplingen i detta fallet![]()
Min stora fråga är om de fortfarande kör med originalbromsar på bilen, helt livsfarligt isåfall då kojjorna inte är berömda för att ha världens bästa bromsar...
Coolt är det iaf, mk2:an från Norge är också tuff med sin mc-spis som varvar som en tok!
hunkojan såg jag förresten live på rudskogen förra året jädra fräck grej Fürstenhoff skrev:2306060Kommer under nästa år att ratta en riktigt sjuk Mini Cooper av "gamla" mod (nyproduktion) som kommer att väga ca 450-470kg och ha 500hk!!![]()
/Fürstenhoff.
Dee_cati skrev:2306427Växellådan är nog inte lika stort problem som kopplingen i detta fallet![]()
Min stora fråga är om de fortfarande kör med originalbromsar på bilen, helt livsfarligt isåfall då kojjorna inte är berömda för att ha världens bästa bromsar...
Coolt är det iaf, mk2:an från Norge är också tuff med sin mc-spis som varvar som en tok!
), och det är en sjukt rolig bil att sprätta runt med.Slirar kopplingen eller har de problem med att få fäste?Droopfy skrev:

Wow!Jocks skrev:2306505Monte Carlo Mini från http://www.zcars.org.uk ?
crall_b skrev:2306788
![]()

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|