Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hmmmm...
Sjuk hund kanske ringer en klocka eller 2 förhoppningsvis![]()
Näpp! Handlar om hunden som inte ville dricka. Nota bene
Men guud alltså, det var ju flera sidor sen! Max 4 inlägg on topic, sen är det fritt att byta! Gammal sedvanerätt på SH.
Det brukar ju vara så![]()
Nästa gång ring veterinär.!
Drömde en konstig dröm: Gick i en öken...vinden slet i mina trasiga paltor...plötsligt hör jag ett fruktansvärt ylande bakom mig - jag vänder mig om...Där, där står Kottsons hund, med en tom vattenskål fasttejpad på ryggen..... Dagens fråga: Hur mår din hund idag, Kotten???
Detta är då en hund det handlar om, och till TS - VAFFAN?!
Din hund visar symptom till något allvarligt, vita läppar och tunga?!Och du ställer frågan vad det kan vara till ett hojforum? Hur fan tänker du? Det kan ju handla om timmar innan det är försent.
Ta kontakt med veterinären direkt! Pucko!
Dock jag litar inte på veterinärerna...
Vad ska han få nu då?
Tänk på hundens bästa och inte ert ego. Ibland måste man låta dom gå vidare, tycker inte det är ett värdigt liv att gå på massa mediciner. Allergier är skit!![]()
Drömde en konstig dröm: Gick i en öken...vinden slet i mina trasiga paltor...plötsligt hör jag ett fruktansvärt ylande bakom mig - jag vänder mig om...Där, där står Kottsons hund, med en tom vattenskål fasttejpad på ryggen..... Dagens fråga: Hur mår din hund idag, Kotten???
Sådär sa mina föräldrar om mig oxå när jag fick allergi så jag flyttade till Stockholm.
Och hur mår DU nilax?![]()
Han mår bra. Men det är maten han får. Ska byta till det andre igen. Har bara haft färskfoder i knappt 2 veckor(?)
Men du litar på hojåkare som kanske inte ens har haft någon hund?![]()
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|