Flamma77
Hojlös halvabstinent helveterinär.
RocketQueen skrev:... Plus att dom är ju så hemskt vänsterinspirerade vilket inte känns ok då jag inte är det.
...
Dessutom är jag jäkligt ovegetarian...
..så Djurens rätt gillar nog inte mig heller. Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
RocketQueen skrev:... Plus att dom är ju så hemskt vänsterinspirerade vilket inte känns ok då jag inte är det.
...
..så Djurens rätt gillar nog inte mig heller. DaLorD skrev:Gå med i Djurens Rätt... En mycket bra organisation...
Djurskyddet oxå för den delen....
Flamma77 skrev:![]()
Dessutom är jag jäkligt ovegetarian.....så Djurens rätt gillar nog inte mig heller.
![]()
Precis. Jag tror att jag är den ende som äter kött i det förbundet. Mår skit varje gång jag läser deras tidning. Skickar i panik in ett par protestkort till oliks ställen sen förtränger jag det hela och äter min kyckling iallafall. Nienna skrev:Ang olika organisationer och deras uppsåt och tillvägagångssätt och så vidare så tål det nog att diskuteras lika mycket som själva djurhållningen och hanterandet av djuren. Men i inslaget visades, vem som än ligger bakom att offentligöra det, en djurhållning jag inte kan se utan att spy!! Vad Peta nu än verkar för och på vilket sätt, var det väl ändå ett verkligt inslag? Eller var det iscensatt av peta själva i någon form av falsk marknadsföring för att få människor att donera pengar? Att det framkommer information om bättre organisationer att skänka pengar till om man upprörs av dylik hantering av djur är jätte bra!! Tack till er som har sådan värdefull information! Jag bara reagerar på att det antyds att man ska strunta i att reagera över det som visas för att det är Peta som visar det.
DaLorD skrev:Gå med i Djurens Rätt... En mycket bra organisation...
Djurskyddet oxå för den delen....

Flamma77 skrev:HA! Har du missat dokumentärerna om djurtransporterna inom EU? Misshandel vid i och urlastning, brutna ben, vätskebrist och värmeslag i transporten och stress som dödar...
Jagkanstava skrev:Fast tv har ju en förmåga att förvränga och förvrida så mycket de kan för att fånga människors intresse. Så illa som de vill få det att framstå ÄR ver faktiskt inte egentligen. Säger inte att det inte finns skitstövlar innom djurtransporten (precis som i alla yrken). Men så vanligt är det faktiskt inte.
....

|
|
KTM uppdaterar sin elhoj
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller