Humor på hög nivå!

• Thread starter Thread starter H4
  • Start date Start date
SFB skrev:
Vädligt rött inlägg, det finns en hel del trashungar som inte är invandrare.

Bara för att man driver med en kille som abdullah så betyder det inte att man är en "överklass unge". Dom kan ju veta vem abdullah är och vill klämma åt han av någon anledning...

Låter man som abdullah så är man enligt mina erfarenheter inge vidare trevlig i vilket fall. Därför dömmer jag på mitt sätt och du får dömma på ditt.

Jag dömmer på deras sätt att tala.. Killarna är vältaliga och formulerar sig väl... Synd att den utbildning de fick inte gav dem empatisk förmåga och lärde dem ödmjukhet...

Jag hävdar inte att Abdullah är trevlig och skulle nog inte vilja möta honom och hans polare i en gränd i Knivsta eller var han nu sa att han ville möta dem... Men att pissa på honom som grabbarna gör lär ju knappast göra saken bättre...

korvgubbe skrev:
Jag dömmer på deras sätt att tala.. Killarna är vältaliga och formulerar sig väl... Synd att den utbildning de fick inte gav dem empatisk förmåga och lärde dem ödmjukhet...

Jag hävdar inte att Abdullah är trevlig och skulle nog inte vilja möta honom och hans polare i en gränd i Knivsta eller var han nu sa att han ville möta dem... Men att pissa på honom som grabbarna gör lär ju knappast göra saken bättre...

Haha, möta abdullah i "Knivsta" vore ingen hit. Jag väger bara in risken att abdullah antagligen pissar på svennar dagligen och därför saknar jag empati för honom.

Killarna som har gjort det här är är inga akademiker, går med högsta sannolikhet på samma skola som snubben själv = fjortisar.

Jag är själv invandrare och jag finner det här roligt, jag vet inte varför.

Beror nog på alla abooo och cutta dig haha :)

Alltid lika roligt när korvgubbe föröker försvara de svaga i samhället, ge dig. Abduhla är nog inte ett skit trevlig och att använda sig av de uttryck han använder sig av hör inte hemma i Sverige.
Och nej jag är inte rasist utan själv invandrare som har accepterat att man måste anpassa sig till samhället och landet man lever i. Precis som de flesta andra invandrare också har insett, för att man ska bli accepterad och lyckas i det nya landet. Men sen finns det muppar som aboh abduhalla som inte har insett detta och för han kommer/ har det redan gått åt helvete för.

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8