Humor på hög nivå!

• Thread starter Thread starter H4
  • Start date Start date
abohh ja cutta dig. :rofl Så tragiska människor det finns.

Last edited:
Det roliga är att det finns massor med idioter som abdullah

SFB skrev:
Det roliga är att det finns massor med idioter som abdullah
...Jag tyckte iofs inte Abdullah var den enda idioten i klippet... Lika smaklöst som att höra dryga överklassungar driva med en alkis eller en uteliggare...

korvgubbe skrev:
...Jag tyckte iofs inte Abdullah var den enda idioten i klippet... Lika smaklöst som att höra dryga överklassungar driva med en alkis eller en uteliggare...

Jag tyckte att Abdullah var den enda idioten i klippet iaf. Jag sopar heller inte in invandrare i samma fack som uteliggare och alkisar.

Lite ruttet är det iaf, det kan jag hålla med om

SFB skrev:
Jag tyckte att Abdullah var den enda idioten i klippet iaf. Jag sopar heller inte in invandrare i samma fack som uteliggare och alkisar.

Lite ruttet är det iaf, det kan jag hålla med om

Idiot? I min öron låter han bara som en djävligt utblottat och uppgiven kille som inte har något att komma med... Osäkerheten är ju så tydlig att den går att ta på. ....det gör det bara pinsamt att två överklassungar sitter hemma i villan å gör sig roliga på hans bekostnad.

....Jag hade fan fått lust att "cutta" nån om jag blev pissad på av någon i samma överläge som de killarna som ringer. De vet ju att Abdullah inte har ett skit att komma med.. Han har sina "polare" och sin kniv..

Vädligt rött inlägg, det finns en hel del trashungar som inte är invandrare.

Bara för att man driver med en kille som abdullah så betyder det inte att man är en "överklass unge". Dom kan ju veta vem abdullah är och vill klämma åt han av någon anledning...

Låter man som abdullah så är man enligt mina erfarenheter inge vidare trevlig i vilket fall. Därför dömmer jag på mitt sätt och du får dömma på ditt.

Det finns inget hopp för dagens ungdom, sverige kommer för fan sluta som ett u-land.....

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt