R2
På två hjul sen -89
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Nu är racing säsongen snart här och en jäkla massa race ska smidigt kunna tittas på,
söker nu råd om vad jag ska komplettera min tv med för att uppnå vissa funktioner.
Tanken är nån trådbunden pryl med W7 som kan sköta streaming, nerladdning och uppspelning av upp till 1080 mkv, litet format, tyst, usb3, är krav.
wifi, blåtand och ssd vore trevligt.
asrock? är det en htpc som många andra?
Imito? men då blir det android väl?
bygga egen minipc eller köpa färdigt?
TVn är en philips 46 led miljard mhz, smartTV som iofs klarar av 1080 mkv, men man kan inte pausa gå ur kolla tv och sen komma tillbaka, och flerkanals ljud fixar den inte.
söker nu råd om vad jag ska komplettera min tv med för att uppnå vissa funktioner.
Tanken är nån trådbunden pryl med W7 som kan sköta streaming, nerladdning och uppspelning av upp till 1080 mkv, litet format, tyst, usb3, är krav.
wifi, blåtand och ssd vore trevligt.
asrock? är det en htpc som många andra?
Imito? men då blir det android väl?
bygga egen minipc eller köpa färdigt?
TVn är en philips 46 led miljard mhz, smartTV som iofs klarar av 1080 mkv, men man kan inte pausa gå ur kolla tv och sen komma tillbaka, och flerkanals ljud fixar den inte.
Last edited: