HTC touch diamond?

skruven

Långsam
Gick med
27 Jan 2004
Hoj
old
Min touch dual gav upp (touchskärmen fungerar inte längre) och jag letar ny (beg) telefon, men ja blev lite fundersam när det fanns väldigt många diamond till salu på blocket, är det något fel på dom? verkar ju vara en schysst pryl annars

Jag har en Diamond och är helnöjd. Den har ju allt, i ett litet format.

Vad finns det för roliga program man kan ladda ner till dessa telefoner? :)

Tycker HTC känns smäckig när man klämmer på den. Vilka är det som tillverkar den? OBH Nordica?

Det är inget fel på den alls. Det enda som jag kan säga emot den är att den har ett fast minne istället för en minneskortläsare vilket Touch Pro har. Man är med andra ord låst till 4 GB minne.
Annars är den finfin.
Uppdaterar man till senaste programvaran blir dom riktigt snåla med strömmen och det finns hur mycket program som helst att ladda hem till dom.

Jag tycker den är helt värdelös! Jag har fått en via jobbet, men den ska väck till förmån för en annan...vilken som helst!

Jag har en Touch Dual... du kan få köpa den? Din för 2500 kr eller nått vettigt bud.

Jag tänkte köpa HTCs Touch Diamond 2 när den kommer ut den 7e Maj nu.

Jag har en Touch Dual... du kan få köpa den? Din för 2500 kr eller nått vettigt bud.

Jag tänkte köpa HTCs Touch Diamond 2 när den kommer ut den 7e Maj nu.

Köpte min för 1500, 6 mån sedan, sen är jag inte sugen på en dual igen :P måste ha förändring

Ahårru! Nystulen? :) Jag vet inte vad beggade mobiler säljer för. Jag har en drös liggandes här.

Vill du köpa en HTC TyTN av mig då? Tangentbord o allt. :)

Jag hatar HTC såååå jävla mycket. Det kan ju inte bli sämre.... min racklar och hänger sig och fan hela tiden. Som telefon är dom ju även totalt värdelösa.

Edit: Min är ju också en jobbtelefon och är väl inte direkt nyaste modellen.... men vad är det för fel???

Jag hatar HTC såååå jävla mycket. Det kan ju inte bli sämre.... min racklar och hänger sig och fan hela tiden. Som telefon är dom ju även totalt värdelösa.

Edit: Min är ju också en jobbtelefon och är väl inte direkt nyaste modellen.... men vad är det för fel???

Du är nog bara lite inkompatibel med luren. :hihi Min välanvända P3600 är väl till åren kommen, men funkar dugligt, visst ballar det ur ibland (det är ändå microsoftbaserat) - men det är oväntat sällan den krånglar, speciellt efter fulhack och WM6.1.

Det enda jag får tuppjuck på är den precis odugliga internetbrowsern...men har inte orkat engagera mig nog i att få i något bättre än medskicks-IE som följde med WM6.1:an jag fipplade i den.

/J

Ahårru! Nystulen? :) Jag vet inte vad beggade mobiler säljer för. Jag har en drös liggandes här.

Vill du köpa en HTC TyTN av mig då? Tangentbord o allt. :)

Nej, man får bara kolla efter dom billiga på blocket.
Det blir en diamond, nu är det bara att hålla ögonen öppna

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back