How to spot a gay guy :)

Dickhead skrev:
Tog du åt dig eller? :arsele
Bögar är lixom inte min grej. Synd att du inte var en :tuttar för då hade jag minsann orkat fortsätta en lång konversation med dig. Men som läget är nu...näe. Men du, ha en bra dag iaf! RoaaRRR :)

H4 skrev:
Du med din röda glassdildo som går upp och ner då? :rolleyes:
haha dagens bästa! :tummenupp (eller gårdagens.. :rolleyes: )

men ja den snubben som går där kan ju inte va riktigt normal.. eller så har han redan stirat klart :hihi

Snacka om att tråden har ballat ur ultra-big-time.. ..direkct! :D

gay.jpg

Fyra direktörer spelar golf, och skryter om hur framgångsrika deras söner är.
Min son är en duktig byggmästare, säger den första, han blev så rik att nyligen byggde ett nytt hus till sin älskarinna!
Min son är en duktig bilhandlare, säger den andra, han blev så rik att nyligen skaffade en ny mercedes till sin älskarinna!
Min son är en duktig börsmäklare, säger den tredje, han blev så rik att nyligen köpt en massa aktier till sin älskarinna!
Jag vet inte om jag kan vara stolt över min son, säger den fjärde. Han är bara en enkel frisör,dessutom är han bög. Jag vet inte hur han gjorde, (fortsätter den fjärde) men nyligen fick han av sin älskare, både nytt hus, ny bil och massor med aktier! :rofl

Mark skrev:
Fyra direktörer spelar golf, och skryter om hur framgångsrika deras söner är.
Min son är en duktig byggmästare, säger den första, han blev så rik att nyligen byggde ett nytt hus till sin älskarinna!
Min son är en duktig bilhandlare, säger den andra, han blev så rik att nyligen skaffade en ny mercedes till sin älskarinna!
Min son är en duktig börsmäklare, säger den tredje, han blev så rik att nyligen köpt en massa aktier till sin älskarinna!
Jag vet inte om jag kan vara stolt över min son, säger den fjärde. Han är bara en enkel frisör,dessutom är han bög. Jag vet inte hur han gjorde, (fortsätter den fjärde) men nyligen fick han av sin älskare, både nytt hus, ny bil och massor med aktier! :rofl

Fan vad dålig!

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...