Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dickhead är inte så illa pinkat heller hörruDickhead skrev:Funkade så där va? Annars har jag hört att de ofta heter Mark.

Mark skrev:Dickhead är inte så illa pinkat heller hörru![]()
Mark skrev:Dickhead är inte så illa pinkat heller hörru![]()
Dickhead skrev:Jaha, är det bara bögar som har sånt menar du?

Mark skrev:![]()
![]()
Självklart! Precis på samma sätt som att som heter Mark är bögar. Fattaru inget alls eller?![]()

Bögar är lixom inte min grej. Synd att du inte var enDickhead skrev:Tog du åt dig eller?![]()
för då hade jag minsann orkat fortsätta en lång konversation med dig. Men som läget är nu...näe. Men du, ha en bra dag iaf! RoaaRRR Långa farbron skrev:Hållundan är gay iaf.
Immer. Jeden tag!Långa farbron skrev:Hållundan är gay iaf.
haha dagens bästa!H4 skrev:Du med din röda glassdildo som går upp och ner då?![]()

Mech skrev:Seriöst, är inte folk trötta på gayskämt som är helt värdelösa?
H4 skrev:Du med din röda glassdildo som går upp och ner då?![]()

Mark skrev:Fyra direktörer spelar golf, och skryter om hur framgångsrika deras söner är.
Min son är en duktig byggmästare, säger den första, han blev så rik att nyligen byggde ett nytt hus till sin älskarinna!
Min son är en duktig bilhandlare, säger den andra, han blev så rik att nyligen skaffade en ny mercedes till sin älskarinna!
Min son är en duktig börsmäklare, säger den tredje, han blev så rik att nyligen köpt en massa aktier till sin älskarinna!
Jag vet inte om jag kan vara stolt över min son, säger den fjärde. Han är bara en enkel frisör,dessutom är han bög. Jag vet inte hur han gjorde, (fortsätter den fjärde) men nyligen fick han av sin älskare, både nytt hus, ny bil och massor med aktier!![]()
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|