Hotvykort

kosz skrev:
2219979 Fick mig ett asgarv när jag kolla posten idag, ett vykort med nån som gnäller över min körning, blev jätterädd ska genast bättra mig. :tomten :rofl(längst ner står det passa dig) :död

Trevligt med kärleks brev :hihi

Gud så fort, hela 160km/h på motorväg.....

Är avsändaren av vykortet efterbliven ? :va

Hahaha

Ifortsättningen får du väl förenkla för dina fans och ha en skylt på ryggen som vissa lastbilar har.. " Hur kör jag? 070X XXX XXX" :hihi

Undrar hur många kronor personen i fråga lägger på frimärken per år?
Säger som de andra, upp med det på kylen. Snuttigt jue :D

anmäl han..han hotar ju dig :rolleyes:

Hehe det var nästan roligt det där. Hotet på slutet var mindre roligt. Fel sätt att få gehör liksom... den människa som skickade vykortet och tror på fullaste allvar att "MC-svinet" kommer köra lagligare efter den formuleringen/utskällingen/hotet är imbecill.
Va trött jag blir på alla privatpoliser därute... *suck*
Peace!

jävlar va kul!! sånna brev vill jag också ha, jag ska förstora min regskyllt så alla kan se den med adressen under o tamefan aldrig mer köra om på vänstersida. Gott mos!

LayDeeOmega skrev:
2220107 Lite sjukt att ens bemöda sig att skicka vykort till
någon som håller 160km/h på motorvägar.
Hade det handlat om 50vägar kommer saken till ett
annat läge men motorväg :va

Kul vykort i alla fall :)
Det kanske va -körde om på hö sida som irriterade. Det till hör ju inte vanligheterna , iaf inte i 160, om det nu gick så fort på hö sida.

HAHAHAHAHA att någon bara orkar... Rama in det alt tryck upp hela kortet på en tröja så kanske :tuttar gillar det... Får sätta in det i ett album annars så kan du visa barnbarnen sen...

dwestlund skrev:
2220610 Det kanske va -körde om på hö sida som irriterade. Det till hör ju inte vanligheterna , iaf inte i 160, om det nu gick så fort på hö sida.
Nä fan det gick ganska lugnt, vet inte om jag var uppe i 160, hade gott om tid och tog det ganska coolt

kosz skrev:
2220790 Nä fan det gick ganska lugnt, vet inte om jag var uppe i 160, hade gott om tid och tog det ganska coolt
Va det nu flerfilig väg får man väl åka "förbi" på hö sida :va
Vart ska detta nu sluta, om privat spanarna börjar filma med sånna där små video kameror. :gnissla

dwestlund skrev:
2220920 Va det nu flerfilig väg får man väl åka "förbi" på hö sida :va
Vart ska detta nu sluta, om privat spanarna börjar filma med sånna där små video kameror. :gnissla

Då hamnar det på YouTube eller GoogleVideo? :7peta :hihi

dwestlund skrev:
2220920 Va det nu flerfilig väg får man väl åka "förbi" på hö sida :va
Tvåfilig 110 väg så jag var en riktig lagbrytare, tror jag vet vem det var, kom ikapp en bil som började bromsa satte på vänsterblink och sen började spruta med spolarvätskan så han fick gamla nummer ett, den enda jag kan komma på som hade andledning att bli sur tyckte jag var väldigt skötsam med tanke på hur han bar sig åt.

Haha, jadu...va ska man säga! Verkar som om avsändaren har slickat lite för många frimärken i sina dar o tagit skada av klistret... :3freak

Rama in det! :D

Cervantes skrev:
2220269 Hahaha

Ifortsättningen får du väl förenkla för dina fans och ha en skylt på ryggen som vissa lastbilar har.. " Hur kör jag? 070X XXX XXX" :hihi
Med STORA bokstäver så att dom verkligen hinner se det också :rofl

Jag tror brevskrivaren är en sån som sitter å hetsar upp sig över att 24 (tv-serien) innehåller reklampauser också, så att det inte blir 24h :4skrika

Kan vara en försäljnings ide.
Förtryckta vykort med hot eller uppmaningar, Och med ett passande motiv
på framsidan.
Sen kan man sälja dom i varje mack.

Men att det finns personer som lägger ner kraft på att kolla upp människan
i fråga som möjligen har uppträtt felaktigt i trafiken, Och då också skicka
vykort till vederbörande och hota.

Men herregud! Numera får man ju nästan aldrig några vykort.. varför inte bara njuta av tanken att det finns nån därute som tänker på dig.. så mycket att personen i fråga tom sänder dig sina tankar på ett så fint kort med djur på o allt! tänk om det fanns fler som han?! Då skulle världen nog vara lite gladare med tanke på alla kort som skulle ligga o vänta på en när man kommer hem efter sina sedvanliga vansinnesturer på vägarna runt i sverige... Finns bara en sak att göra, Le o var glad vafan! ;)

Det är väl tur att någon berättat för dig var du gjort och vid vilken tid och på vilken plats, eftersom du själv säkert inte var närvarande! :)

Jag ska göra allt för att få ett eget!

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...