SilentPlanet
Hatar Gubbar Med Hatt
kosz skrev:2219979Fick mig ett asgarv när jag kolla posten idag, ett vykort med nån som gnäller över min körning, blev jätterädd ska genast bättra mig.![]()
(längst ner står det passa dig)
![]()
Trevligt med kärleks brev

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
kosz skrev:2219979Fick mig ett asgarv när jag kolla posten idag, ett vykort med nån som gnäller över min körning, blev jätterädd ska genast bättra mig.![]()
(längst ner står det passa dig)
![]()

Det kanske va -körde om på hö sida som irriterade. Det till hör ju inte vanligheterna , iaf inte i 160, om det nu gick så fort på hö sida.LayDeeOmega skrev:2220107Lite sjukt att ens bemöda sig att skicka vykort till
någon som håller 160km/h på motorvägar.
Hade det handlat om 50vägar kommer saken till ett
annat läge men motorväg![]()
Kul vykort i alla fall![]()
Nä fan det gick ganska lugnt, vet inte om jag var uppe i 160, hade gott om tid och tog det ganska cooltdwestlund skrev:2220610Det kanske va -körde om på hö sida som irriterade. Det till hör ju inte vanligheterna , iaf inte i 160, om det nu gick så fort på hö sida.
Va det nu flerfilig väg får man väl åka "förbi" på hö sidakosz skrev:2220790Nä fan det gick ganska lugnt, vet inte om jag var uppe i 160, hade gott om tid och tog det ganska coolt

dwestlund skrev:2220920Va det nu flerfilig väg får man väl åka "förbi" på hö sida
Vart ska detta nu sluta, om privat spanarna börjar filma med sånna där små video kameror.![]()

Tvåfilig 110 väg så jag var en riktig lagbrytare, tror jag vet vem det var, kom ikapp en bil som började bromsa satte på vänsterblink och sen började spruta med spolarvätskan så han fick gamla nummer ett, den enda jag kan komma på som hade andledning att bli sur tyckte jag var väldigt skötsam med tanke på hur han bar sig åt.dwestlund skrev:2220920Va det nu flerfilig väg får man väl åka "förbi" på hö sida
Vart ska detta nu sluta, om privat spanarna börjar filma med sånna där små video kameror.![]()
Med STORA bokstäver så att dom verkligen hinner se det ocksåCervantes skrev:2220269Hahaha
Ifortsättningen får du väl förenkla för dina fans och ha en skylt på ryggen som vissa lastbilar har.. " Hur kör jag? 070X XXX XXX"![]()

Benny skrev:2220982Haha, jadu...va ska man säga! Verkar som om avsändaren har slickat lite för många frimärken i sina dar o tagit skada av klistret...![]()
Rama in det!![]()
|
|
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
|
|
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
|
|
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2