Hottisar på sporthoj

Jaaaao (som det tydligen heter på skånska)

Han va klart sötast på banan, tur i oturen att han vart så mycket i depån under racet ;)

// snuskblomman :hihi
O dig ska vi dela depåtält med.... :huvet
Får hoppas han koncentrerar sig på hojkörningen men med tanke på hur han presenterade sig för C@rro så vettefan. "Hej, jag heter Andreas, jag är singel"

O dig ska vi dela depåtält med.... :huvet
Får hoppas han koncentrerar sig på hojkörningen men med tanke på hur han presenterade sig för C@rro så vettefan. "Hej, jag heter Andreas, jag är singel"
Hur va det...ni hade tänkt hamna på bra placeringar i REC? Eeeeeeller det ska bli Der Lecazee för att Tsunami får span på häck-klämmaren utanför staketet? :rolleyes:

Hmmm jag å blomman letade anderstorp runt idag efter hottisar men de va jävligt snålt med dom:huvet

tills ååå ja va skall man säga...denna otroligt söta kraschbenägna kille från lund dök upp

Mitt nya dräggelobjekt Andreas:tungan

på denna bild just i århundradets garv men jag å blomman e överens han va Hot..
men bäst av allt jag fick känna på hans rumpa *fnittrar som en skolflicka*

Klart man inte ville vara ute på banan med så mycket snygga flickor i depån:tuttar Försökte byta men chefen bara keept sending me out:mad:

Klart man inte ville vara ute på banan med så mycket snygga flickor i depån:tuttar Försökte byta men chefen bara keept sending me out:mad:
Ska det vara på det där sättet kan vi degradera dig till depåslav så kan du spendera ALL tid där :mad:
Visst det är dyrt att ragga på krogen men att kasta hojen i leccazee är inte billigare! :D

Din slampa... jag lägger din nyckel i din brevlåda... jag vill aldrig mer se dig :mad:

Hada jag inte vart så trött den dag hade jag svarat hallå ja c@rro heter jag skall vi hångla:D

Att ta med för dig till nästa tävling då.

1. Redbull
2. Kaffe
3. Väckar klocka
4. klädnypor (har ett par andvändnings områden :tuttar )

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back