Hottisar på sporthoj

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne
Ärligt!!! Nu har jag kollat denna tråden hundra miljarders ggr och nä... Inte en enda jävla hottis som jag tycker ser åtminstone liiite bra ut.... Det är nog fel på mig, nä det MÅSTE va fel på mig... Ett stort sådant dessutom:confused:
Det är nog bara så... Bruzda ska bli nunna:pangihuve

Eller så beror det på att du har hittat din stora lööööve redan men inte vågat erkänna det för dig själv. Inte undra på att du inte ser alla söta pojkar i tråden :kär.




EDIT: Sharpedge, om jag inte är helt ute och cyklar så är ditt ena bromsljus trasigt, eller om det var halvljus. Förutsatt att det var dig jag låg bakom för några dagar sen vid 09.30 i gamlestan ut på E20 :va.
 
Last edited:

sharpedge

Året runt
Gick med
4 Dec 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki TL1000R -98
2994611




EDIT: Sharpedge, om jag inte är helt ute och cyklar så är ditt ena bromsljus trasigt, eller om det var halvljus. Förutsatt att det var dig jag låg bakom för några dagar sen vid 09.30 i gamlestan ut på E20 :va.
Nja, det är bara positionsljuset ^^ , bromsljusen funkar. ska byta lampa snart, men dom går åt som smör i solsken...
Skiten vibrerar ju sönder :mad: :gnissla
 

C@rro

Präsident of APSTÖLL MC
Gick med
26 Jan 2004
Ort
Borås i en brädhög
Hoj
cröss å Rajsbus
ajja, eftersom ni inte har min bild här får man väl lägga till sig själv då.... :rolleyes: :gnissla

Bild 1 = slicka på
Bild = John Travolta

Ärligt!!! Nu har jag kollat denna tråden hundra miljarders ggr och nä... Inte en enda jävla hottis som jag tycker ser åtminstone liiite bra ut.... Det är nog fel på mig, nä det MÅSTE va fel på mig... Ett stort sådant dessutom:confused:
Det är nog bara så... Bruzda ska bli nunna:pangihuve

Va faan sopskalle de e ju hottisar så man drägglar ihjäl sig åååååå jag vet att du åtminstånde hånglat me 1 av dom e dom inte hotta va tänkte du då :p
 
Last edited:

Bosanac

Snabbare än 100Mbit t.o.m!!
Gick med
30 Apr 2004
Ort
Just det jaaa...
Hoj
Stulen ...åker i en Cheva nu!
:skrattaåt :7peta Tror han syftar på Sharpedge´s blygsamhet och självinsikt.

Nu hade jag tur att Bosanac la in en bild på mig så jag slapp göra det själv. Anser att jag e minst lika snygg som Sharpedge. :D

Inte bara snygg , även inte minsta blyg, hur många av dom hete tjejer här har lagt ut en nakenbild på sig ...eller hur .. starkt jobbat av dig bfd att låta mig lägga ut bild på dey....:yoparty


Du e oxå här ser jag o kollar efter hottisar..:D :)
Har du spanat in nån hoj än.. va ute o rasta en Fireblade 1000RR
och en hottad Hayabusa i 5 timmar jag och en kompis,, va i skara o lidköping och lite runt om här..annars allt bra?:arsele
 
Last edited:

vwmartin

Rookie
Gick med
9 Sep 2003
Ort
Floda
Hoj
Ingen just nu..
Det som är fördelen med hojåkning..att cheyerna tror det är tompa cruise bakom det svarta visiret :D om dom bara visste! :p

/Martin
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
2998099 Det som är fördelen med hojåkning..att cheyerna tror det är tompa cruise bakom det svarta visiret :D om dom bara visste! :p

/Martin
Vadå, ja har då fan letat som en galning efter den där topma bakom visiret, men ja hittar fan ingen.

en riktig Pete Michell "Maveric" kör med pilotbrillor och utan hjälm :kär: :drool:
 

vwmartin

Rookie
Gick med
9 Sep 2003
Ort
Floda
Hoj
Ingen just nu..
Vadå, ja har då fan letat som en galning efter den där topma bakom visiret, men ja hittar fan ingen.

en riktig Pete Michell "Maveric" kör med pilotbrillor och utan hjälm :kär: :drool:

Utan skydd! :mad: icke då! :tungan + att då se ju folk hur man ser ut och då vinkar dom säkert inte tillbaka med sin förvånande blick! :D

/Martin
 
Nyheter
Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

Top