Hotell Gripen (Fyllecell)

Har du sovit på Hotell gripen (Fyllecell)

• Antal röstningar
    0

Twosaint

Great white people
Gick med
3 Jun 2003
Hoj
Z1 Yoshimura ed
Satt på fikat på jobbet då nån drog upp hotell gripen, en arbetskamrat tittade på mig och sa "Där har väl du suttit" skakade på huvudet och sa nej samtidigt som jag tittade ner i bordet. Sen började diskussionen visade sig att större delen av dom tillbringat nån natt eller flera i fyllecellen så jag berättade att även jag tillbringat en natt på detta pitoreska hotell.

Dock undanhöll jag detaljer som att jag slet sönder sängen och dunkade den i dörren tills polisen kom och var helt vansinnig fick lägga mig på golvet med händerna på ryggen medans dom plockade bort allt plockepinn sen vart jag anmäld för skadegörelse på morgonen. Dock har jag inte hört ett ljud av dom sen dess inga böter eller nånting.

Nån mer än mig som lyckats att bli anmäld för det i fyllecellen ?

Svarvern skrev:
Hehehe...är det flest ggr vinner ?

Kanske skulle gjort en fetare poll med fler alternativ, dock är det ingen merit att ha sovit där många ggr men nån gång ska man ha upplevt det. Det var kallt och hårt och jag kunde fan inte sova så nån hit är det inte. Kändes lite surt då jag bor ca 600 meter från polisstationen.

ni är konstiga ni norrlänningar :gnissla

nix inte slaggat över där ännu men vart bra nära några ggr tur att man har en bra flickvän som tar hand om en

öpöpöp! jag bor långt nedanför norrland, så det så!

Förresten så har du inte missat speciellt mycket, din säng ÄR skönare (får man hoppas för din skull) :)

Gottis skrev:
ni är konstiga ni norrlänningar :gnissla

nix inte slaggat över där ännu men vart bra nära några ggr tur att man har en bra flickvän som tar hand om en

Ja jag åkte in för att en polare satt i en bil och vart förhörd för han var vittne till en misshandel. Jag kom ut från krogen lite lämpligt glad, öppnade dörren och frågade vad han gjorde där då vart dessa 2 unga aspiranter HELT JÄVLA VANSINNIGA. Flög ut bröt bak mina armar och körde ner hakan i asfalten (blödde som en gris) slängde på mig handbojor och körde mig till stationen. Där satt jag på en bänk och blödde ner min jacka och skjorta bad om plåster men då skrattade dom bara. Bad att få tala med vakthavande befäl påpekade att jag inte var så full eller så, han ställde sig framför mig och tittade på mig och sa nåt i stil med "den där jäveln släpper vi inte iväg" eller nåt sånt, klart som fan jag såg sliten ut som jag blivit behandlad.

Då vart jag förbannad :mad:

Twosaint skrev:

Kan förstå det bråkade själv med ett par civilare när en förra detta kompis hamnade i bråk försökte vittna till hans fördel men då skulle dom gripa mej för medge....men det gjorde dom inet 4 månader senare försökte min polare sätta dit mej för försäkrings bedrägeri :kocko för något som han antagligen hade snott av mej

Twosaint skrev:
Ja jag åkte in för att en polare satt i en bil och vart förhörd för han var vittne till en misshandel. Jag kom ut från krogen lite lämpligt glad, öppnade dörren och frågade vad han gjorde där då vart dessa 2 unga aspiranter HELT JÄVLA VANSINNIGA. Flög ut bröt bak mina armar och körde ner hakan i asfalten (blödde som en gris) slängde på mig handbojor och körde mig till stationen. Där satt jag på en bänk och blödde ner min jacka och skjorta bad om plåster men då skrattade dom bara. Bad att få tala med vakthavande befäl påpekade att jag inte var så full eller så, han ställde sig framför mig och tittade på mig och sa nåt i stil med "den där jäveln släpper vi inte iväg" eller nåt sånt, klart som fan jag såg sliten ut som jag blivit behandlad.

Maktmissbruk! :mad:

Twosaint skrev:

Nej nej, erkänn nu, du tänder på män i uniform? :)

Gottis skrev:
Kan förstå det bråkade själv med ett par civilare när en förra detta kompis hamnade i bråk försökte vittna till hans fördel men då skulle dom gripa mej för medge....men det gjorde dom inet 4 månader senare försökte min polare sätta dit mej för försäkrings bedrägeri :kocko för något som han antagligen hade snott av mej

De e såna polare man klarar sej utan :hihi

Hotell Gripen?? Javisst!

Har sovit där några gånger dock är det nog 15 år sen sist. En gång tog dom mig när jag stog å pinka på nåt hus i Lysekil och körde iväg med mig några km och släppte av mig så jag skulla nyktra till på promenaden tillbaka men vad dom inte visste var att jag hade en kvarting i innerfickan så när jag var tillbaks var jag ännu fullare och det tog inte många minuter innan man låg och sussa hos snuten :hihi

Ursäkta men fyllecell finns det inget som heter alla som grips oavsett vad, grövre brott eller fylla alla hamnar i en arrestcell, max 24h (sanning med modifikation) sedan om man varit riktigt dum så blir man sedmera anhållen och får en annan cell men det är en annan historia.........

För att svara på din fråga ja jag har befunnit mig i en arrestcell alldeles för många gånger .

snabbåka skrev:
Ursäkta men fyllecell finns det inget som heter alla som grips oavsett vad, grövre brott eller fylla alla hamnar i en arrestcell, max 24h (sanning med modifikation) sedan om man varit riktigt dum så blir man sedmera anhållen och får en annan cell men det är en annan historia.........
Jupp så är det, har spenderat lite tid i båda :brinnerup

Har aldrig varit på hotel gripen för fylla men tyvärr för andra saker allt för många gånger :huvet :huvet :huvet

Jävla poliser, kan fanimig dra åt helveteeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :mad:

Idag var man bra nära...men lyckades undkomma fyllecellen iallafall...blev hemkörd. :tummenupp

Har aldrig blivit LOB:ad, men så är ja en ordentlig pöjk också! Hur lyckas man hitta dessa understimulerade poliser som orkar med detta? Dom brukar väl inte anstränga sig i onödan? Hörde iofs om en kille som gav fingret åt en patrullerande bil. Bilen vände om och ut hoppar ena polisen å sliter in killen i bilen å bränner iväg. Såg enligt uppgift väldigt roligt ut! Får väl anta att killen var "känd av polisen" som det heter.

Back