Twosaint
Great white people
Satt på fikat på jobbet då nån drog upp hotell gripen, en arbetskamrat tittade på mig och sa "Där har väl du suttit" skakade på huvudet och sa nej samtidigt som jag tittade ner i bordet. Sen började diskussionen visade sig att större delen av dom tillbringat nån natt eller flera i fyllecellen så jag berättade att även jag tillbringat en natt på detta pitoreska hotell.
Dock undanhöll jag detaljer som att jag slet sönder sängen och dunkade den i dörren tills polisen kom och var helt vansinnig fick lägga mig på golvet med händerna på ryggen medans dom plockade bort allt plockepinn sen vart jag anmäld för skadegörelse på morgonen. Dock har jag inte hört ett ljud av dom sen dess inga böter eller nånting.
Nån mer än mig som lyckats att bli anmäld för det i fyllecellen ?
Dock undanhöll jag detaljer som att jag slet sönder sängen och dunkade den i dörren tills polisen kom och var helt vansinnig fick lägga mig på golvet med händerna på ryggen medans dom plockade bort allt plockepinn sen vart jag anmäld för skadegörelse på morgonen. Dock har jag inte hört ett ljud av dom sen dess inga böter eller nånting.
Nån mer än mig som lyckats att bli anmäld för det i fyllecellen ?