Hotande Utlänningar/Vart är landet på väg?

Status
Ej öppen för fler svar.
Markus skrev:
Det var två vänsterinlägg. No doubt.

Varför var det viktigt att skriva ut var förövaren bodde? Alla i hela Sverige vet att det bor 95-99% första eller andra generationens invandrare i Sverige. Försök inte, du drar ett löjes skimmer över dig själv.

Och varför bor så stor del av våra invandrare i dessa områden? För att de trivs så bra i små lägenheter där alla syskon får dela rum? .....du ser inget samband mellan att vara hänvisad till de "sämsta" bostäderna och kriminalitet?

Bingo skrev:
Jo, förstår du, det finns folk och fän. Du räknade in dig i gruppen folk. Det var det jag reagerade mot. Hänger du med elelr skall jag förklara det igen?

Jasså, blev lite rädd där att du slutat älska mig :rofl

PollySmurf skrev:
Fick man göra personangrepp på SH? Bingo?
Ja, jag får för jag är en hotande utlänning. Passarej, det smäller DIREKCT :mad:

PollySmurf skrev:
Vet du vad en åsikt är?

Vi är fria att tycka vad vi vill utan att straffas för det...

Det är inte samma frihet som att utrycka sina åsikter utan att någon säger emot. Det finns ingen frihet att kläcka ur sig vad som helst medan omvärlden bara håller käft om åsikterna är uppåt väggarna..

Friheten är dubbelriktad. Ingen blir straffad, bötesfälld eller fängslad för att ha en viss åsikt. Däremot har alla andra självklart friheten att yttrycka motsatt åsikt och argumentera mot dig!

Silwer skrev:
jo det har du, fast det blir en ond cirkel nu när jag gnäller på dina gnäll angående mina gnäll.

Jupp,man glömmer snart bort att Silwer ska tillhandahålla lite bakgrundsgnäll i de här trådarna.... :hihi

PollySmurf skrev:
Peka gärna ut var i mina inlägg jag har en rasistisk åsikt om invandrare..

Det var inte så svårt.

PollySmurf skrev:
DU har fel, i våran fridfulla håla VAR det frid och fröjd tills för ett par år sedan.
Då började nämligen busslasterna med invandrare ramla in på centralen titt som tätt...

Sen dess har inget varit sig likt

EDIT: Det är inte konstigt man får en kass syn på invandrare.

HanneZ skrev:
wtf, ytterliggare en ny tråd om detta, o samma folk som tjatar igen.

Är det inte underbart? :hihi Och det försvaras hejvilt att folk ska ha rätten att älta samma sak om och om igen trots att det inte intresserar speciellt många, men förstås några... :)

korvgubbe skrev:
Friheten är dubbelriktad. Ingen blir straffad, bötesfälld eller fängslad för att ha en viss åsikt. Däremot har alla andra självklart friheten att yttrycka motsatt åsikt och argumentera mot dig!

Varför blir då isånna fall folk (å fä) dömda för "hets mot folkgrupp" som är ett åsiktsbrott med långt straff?

Bara undrar vad du väntas svarar på frågan.

Meissner skrev:
Är det inte underbart? :hihi Och det försvaras hejvilt att folk ska ha rätten att älta samma sak om och om igen trots att det inte intresserar speciellt många, men förstås några... :)

Jovisst, och vad skoj ALLA hade haft om inte några orkade störa sig på att det var jobbigt att helt frivilligt läsa trådar som de inte gillar..

McB skrev:
Det där var nästan ett personangrepp.

Åh fan.. ja, det kan man kanske tolka det som.. då ber jag hemskt mycket om ursäkt... men å andra sidan skrev jag "att det bara var lite Jar jar".. och jag kanske syftade på alla positiva sidor...

Status
Ej öppen för fler svar.
*/ ?>
Nyheter
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Back