Hotad till livet.

Jag körde bil i måndags och en civvare i en grå saab 95 (sedan) följde efter mig en bit ifrån rosenhill... kanske är relaterat till TS incident. Verkar vara duktigt med span söder om stan nu föffan

Det är helt klart något på gång. Igår kväll körde en silvrig Volvo V70 in på vår gatar för att snabbt vända och köra iväg igen. Inte lite misstänkt på en återvändsgata. Tror att vi får se en större operation mot för riket farliga element de närmsta dagarna. :fakta

Edit: Hörde också ett konstigt klickljud när jag lade på telefonen. Inte det vanliga "klick" utan mer "klick-klick". Verkar som att den är avlyssnad nu igen, senast det hände var två dagar innan mordet på Anna Lindh!

Last edited:
Det är helt klart något på gång. Igår kväll körde en silvrig Volvo V70 in på vår gatar för att snabbt vända och köra iväg igen. Inte lite misstänkt på en återvändsgata. Tror att vi får se en större operation mot för riket farliga element de närmsta dagarna. :fakta

Edit: Hörde också ett konstigt klickljud när jag lade på telefonen. Inte det vanliga "klick" utan mer "klick-klick". Verkar som att den är avlyssnad nu igen, senast det hände var två dagar innan mordet på Anna Lindh!

Bara att rycka bob.en och dra till skogs tills det lugnat ned sig.

Säpo polisen är inte ute o spanar med sin personal - och är det så så är det typ länskriminilanns inkompententa personal! - denna används dock ofta för att stress spana och se hur en person reagerar.

Dom försöker undvika använda dessa lågutbildade örinsäcksflanar då dom kan kartläggas så lätt - därför använder dom slackers ur ib bevakningsorganbisation som kan ditchasdirekt

Har ni dom efter er så ser ni ovanligt många slacker,utvecklingstörda och mongos valsa omkring,trappljusatuomatiken för belysningen är satt på on hela tiden - sen får ni dra boben - driv med dom istället.

Smacka tugggummis på strategiska lyktstolpar så bevakar dom lyktstolpen med 100 utvecklistörda i tre skift i ett halvår i tron om att du kommunicerar med en spion från pluto:rofl

Ring konstiga samtal mitt , typ hur man dränker en kissemisse som golat

Säpo polisen är inte ute o spanar med sin personal - och är det så så är det typ länskriminilanns inkompententa personal! - denna används dock ofta för att stress spana och se hur en person reagerar.

Dom försöker undvika använda dessa lågutbildade örinsäcksflanar då dom kan kartläggas så lätt - därför använder dom slackers ur ib bevakningsorganbisation som kan ditchasdirekt

Har ni dom efter er så ser ni ovanligt många slacker,utvecklingstörda och mongos valsa omkring,trappljusatuomatiken för belysningen är satt på on hela tiden - sen får ni dra boben - driv med dom istället.

Smacka tugggummis på strategiska lyktstolpar så bevakar dom lyktstolpen med 100 utvecklistörda i tre skift i ett halvår i tron om att du kommunicerar med en spion från pluto:rofl

Ring konstiga samtal mitt , typ hur man dränker en kissemisse som golat

Fast det där kan slå tillbaka. En gång sade jag i telefon till svärmor att jag minsann skulle "banka skiten ur sparrisen". Dagen efter fick jag ett brev från bostadsrättsförening som hävdade att vi väsnades för mycket i trappuppgången. Och då hör det till saken att bostadsrättsföreningens ordförande är en synnerligen skum typ, kör en misstänkt anonym Audi och har ofta en snäcka i örat som han är ständigt uppkopplad, tror att han är en av många som rapporterar upp om misstänkta element i samhället och det hela var en varning om att dom vet vad jag sysslar med och att jag ska hålla mig på mattan. :glömdet

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back