Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Funderar på ny ny hoj men är lite kluven.
Någon som provkört både nya Hornet 600 och nya Z750 som kan komma med lite för och nackdelar. Vilken som är mest lättkörd osv...
Har själv köpt en Z750, valde mellan Hornet, Fz-6, GSR600 och just Kawan. Tror den är ett bra köp alla gånger. Även om jag inte har kört någon av dem ,har jag läst på så mycket det bara är möjligt, och iaf på pappret är Z750 betydligt vassare.
:Det ENDA (enligt mig) som egentligen talar emot Z750 är den högre försäkringspremien, för mig (kille 30 år, zon 2, förort till Stockholm) 10,000:-, Hondan kostar 6,900:-. Men å andra sidan har Hondaförsäkringen 3,000:- högre självrisk... Men har du råd med försäkringen, Z750 alla gånger
Det ENDA (enligt mig) som egentligen talar emot Z750 är den högre försäkringspremien, för mig (kille 30 år, zon 2, förort till Stockholm) 10,000:-, Hondan kostar 6,900:-. Men å andra sidan har Hondaförsäkringen 3,000:- högre självrisk... Men har du råd med försäkringen, Z750 alla gånger
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |
|
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
|
|
Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”
Harley‑Davidson drar igång ... |
|
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!
Fabio Di Giannantonio är fö... |
|
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!
Den 17 maj är det åter dags... |
|
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |