Hoppas ni är ordentligt fyllesjuka idag!

• Thread starter Thread starter Dominator-Rocks
  • Start date Start date
Jag är långt ifrån värst därann bland de jag var ute med. Kamrat Johan ringde mig 14:30 när han fortfarande låg i sängen och var överlycklig över att han inte mådde illa.
- Res dig upp Johan....
- Ojj vad det snurrar är nog fortfarande full. Skall nog somna om. Klick.....

Själv har jag huvudvärk över hur fan jag skall få plats med alla motorcykelgrejer när de skall omlokaliseras från pappas 130m2 garage till studentlägenhet. Kan man använda vevriktningsjiggen som brevpress eller skall den få stå kvar hos pappa?:va

Last edited:
Nu är jag bara skakig och svettig, har blek hy och misstänker att jag snart slutar andas. En stor förbättring mao.....

Själv har jag huvudvärk över hur fan jag skall få plats med alla motorcykelgrejer när de skall omlokaliseras från pappas 130m2 garage till studentlägenhet. Kan man använda vevriktningsjiggen som brevpress eller skall den få stå kvar hos pappa?:va

Jag har alltid velat ha en vevriktningsjigg, ställ den i mitt garage och du kan få låna den ibland! (hur ofta behöver du rikta vevar egentligen?)

(inte för att jag har något annat än en honda MT50 vev att rikta, men prylar är alltid kul)

fick ju behålla maten ja åt nyss så ja antar att ja mår bra :tummenupp

Last edited:
Jag har alltid velat ha en vevriktningsjigg, ställ den i mitt garage och du kan få låna den ibland! (hur ofta behöver du rikta vevar egentligen?)

(inte för att jag har något annat än en honda MT50 vev att rikta, men prylar är alltid kul)

Inte alls ofta nuförtiden och dessutom så kan jag svårligen sno pappas hydrualpress oavsett men prylar är som sagt kul....

Hjälp med förvaring av olja+bensindunkar vore dock välkommet tills jag har fått ett eget garage. Grannarna i korridoren är nog lite negativt inställda till att ha racesoppa på mitt rum...

Fyfaan nu mår jag tjyvens extremt trött och grymt hungrig, har visst glömt att äta idag.:näsblod

Pizza beställd,:) en timma skulle det ta att få hit den :mad: många bakfulla jevlar som skall ha pizza idag :mad:

Vanligtvis tar det 15 minuter en kvart. :mad:

I´m up! Eller nej förresten, jag skiter i den här dagen. gör till och med för ont att kolla på skärmen.

He he vaknade bakiskåt och mysig.
Damen tog hand om det första och jag fortsatte att bara vara mysig.:D
Nu packar jag väskan för att imorgon bär det av till Frankrike i tio dagar och åka bräda !:yoparty

Skiter väll jag i jag e hungrig :mad: en timma 60 minuter :huvet

Nyårsdagen är alla pizzeriors mest hektiska dag på hela året. Måste ringa också.

Startade du tråden innan du hade lagt dig eller var du uppe så okristligt tidigt? Jag nattade runt 8 i morse, men mår ändå helt okej. Gäller att sova så mycket man kan bara.

Nyårsdagen är alla pizzeriors mest hektiska dag på hela året. Måste ringa också.

Startade du tråden innan du hade lagt dig eller var du uppe så okristligt tidigt? Jag nattade runt 8 i morse, men mår ändå helt okej. Gäller att sova så mycket man kan bara.

Okristligt tidigt, lade mig kl 3 gick upp kl sex :näsblod

1,5 timma tog det för pizzan att komma, jag höll på att dö i dödssvält :fakta

Men nu har jag smällt i mig kebabpizza med xtra feffś på :tungan

Smakade riktigt bra :nicka
:)

Baka en egen pizza! Det gjorde jag till familjens jubel! :präktig

Jag ville ha den där "turksmaken" och jag lyckas inte få till den när jag bakar själv.

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...